سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پانزدهمین نشست باشگاه کتاب تهران؛

حسین پاینده «شوهر آهو خانم» را بررسی می کند

در سومین برنامه بازخوانی رمان های شاخص ادبیات معاصر ایران رمان«شوهر آهو خانم» اثر علی محمد افغانی با حضور حسین پاینده و حسین میرعابدینی در ارسباران بررسی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران، شوهر آهو خانم با مضمون توصیف اندوه بار زنان ایرانی و نکوهش از آیین چند همسری است و مناسبات خانوادگی و ضوابط احساسی و عاطفی مرتبط بدان بازنمایی شده است.

این رمان نخستین اثر علی محمد افغانی است که با استقبال بی نظیری در بازار کتاب ایران روبه رو شد و در سال 1340 از سوی انجمن کتاب ایران به عنوان رمان برگزیده انتخاب شد، از این نویسنده نوشته های دیگری از جمله شلغم میوه بهشته، شادکامان دره قره سو، بافته های رنج، بوته¬زار و ... منتشر شده است.

باشگاه کتاب تهران، عنوان برنامه ای است که از سوی فرهنگ سرای ارسباران، در دو بخش «اتاق شعر»، «بازخوانی  رمان های شاخص ادبیات معاصر ایران» به بررسی، نقد و کتابخوانی آثار ادبی با حضور  دوستداران ادبیات می پردازد.

اعضای باشگاه کتاب تهران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای ارسباران به نشانی، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ي2

برچسب ها: کتاب ، نقد ، پاینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.