سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

مسكن مهر گیلانغرب با 94 درصد پیشرفت فیزیكی

فرماندار گیلانغرب اظهارداشت: ساخت مسكن مهر در این شهرستان در پنج فاز در حال اجراست، و پروژه های مسكن مهر هم اكنون 94 درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

'اردشیر رستمی' گفت : ساخت مسكن مهر در شهرستان گیلانغرب از جمله طرح های پیشرو در استان كرمانشاه است فاز اول این طرح ها، 126 واحدی است كه به صورت گروه ساخت بوده و برای هر واحد 200 میلیون ریال وام اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: مرحله دوم مسكن مهر در آینده نزدیك تحویل متقاضیان می شود و 120 قطعه زمین، ساخت و آماده سازی معابر و اخذ مجوز ساخت از شهرداری راگرفته است

رستمی با بیان اینكه ساخت 100 واحدی فاز سوم ساخت مسكن مهر به دلیل عمل نكردن پیمانكار شركت 'بسطاب' به تعهداتش تا حدی از برنامه‌ زمانبندی عقب افتاده است، گفت: این طرح هم ‌اكنون 83 درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

وی افزود: ساخت 102 واحدی شهر سرمست مربوط به فاز چهارم عملیات اجرایی مسكن مهر در این شهرستان است كه طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته زمین این پرو‌ژه در 15 روز آینده به 102 متقاضی تحویل می شود تا به صورت گروه ‌ساخت اقدام به احداث مسكن كنند.

رستمی یادآور شد: مرحله پنجم ساخت مسكن مهر ویژه فرهنگیان است ولی با توجه به اینكه این طرح دیرتر از سایر طرح ها اجرایی شده است هم اكنون از پیشرفت 9 درصدی برخوردار بوده كه نسبت به برنامه زمانبندی پیشرفت مناسبی است.

فرماندار گیلانغرب با بیان اینكه 270 نفر از متقاضیان فاقد مسكن هم با ثبت نام در تعاونی ها و پرداخت 10 میلیون ریال بابت سهم آورده در انتظار دریافت زمین هستند، گفت: هم اكنون برای تهیه زمین مورد نیاز این افراد با مشكل مواجه هستیم كه پیگیری های لازم را در این خصوص انجام داده ایم./س


برچسب ها: مسکن ، مهر ، گیلانغرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.