سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان /

ممنوعیت صدور مجوز مرغداری در حریم شهر آق قلای استان گلستان

فرماندار آق قلا خواستار ممنوعیت صدور مجوز برای مرغداری ها در حریم این شهرشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان ؛ فرماندار شهرستان آق قلا طی نامه رسمی به مدیركل محیط زیست استان گلستان ،صادر نشدن مجوز احداث واحدهای مرغداری و صنایع وابسته به آن در حریم شهر آق قلا را خواستار شد.

'حاجی گلدی كر' در این نامه با بیان این که در سال های گذشته، مرغداری ها و صنایع وابسته آن در محل باد خور شهر آق قلا و در نزدیكی اماكن مسكونی ، به تعداد بسیار احداث شده است كه پیآمد آن انتشار بوهای مشمئز كننده در سطح شهر و روستاهای اطراف است گفت : متاسفانه دستگاه های مرتبط و ذیصلاح نیز بدون توجه به اعتراضات مردمی ، نسبت به صدور مجوز به واحدهای دام و طیور اقدام نموده اند .

وی پیشنهاد كرد در اولین گام برای جلوگیری از بروز تنش های اجتماعی ، واحدهای دام و طیور محدوده شهرستان نسبت به هرنوع فنآوری و تكنولوژی كه از انتشار بو های مشمئز كننده جلوگیری نماید، تجهیز شوند

وی در ادامه افزود : درمرحله بعدی نیز از صدور هرگونه مجوز برای واحدهای دامی و طیور در طرف بادخور و اطراف شهر آق قلا جلوگیری شود.

وی افزوده است: در مكان یابی محل استقرار واحدهای فوق الذكر ، كارشناسی شده و با جلب موافقت فرمانداری اقدام شود تا از هرگونه تنش اجتماعی در آینده جلوگیری گردد.

آق قلا در شمال استان گلستان واقع می باشد. /س

برچسب ها: آق قلا ، مرغ ، مرغداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.