سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

موسسه مالی و اعتباری مهر با عنوان بانک "مهر اقتصاد" فعالیت می کند

معاون منابع انسانی موسسه مالی و اعتباری مهر کشور از اخذ مجوز بانک مهر اقتصاد توسط موسسه مالی و اعتباری مهر خبر داد و یادآور شد: این موسسه با موافقت شورای پول و اعتبار بانک مرکزی از مهر امسال با عنوان "بانک مهر اقتصاد" فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، کمانگری در نخستین همایش "شرکای ماندگار"، هدف از برپایی این همایش را تقویت فرهنگ مشتری مداری، معرفی خدمات و محصولات، شناسایی ودرک دقبق تر نیازها و انتظارات مشتریان کلیدی و ایجاد زمینه و بستر لازم برای استقرار باشگاه مشتریان کلیدی عنوان کرد و افزود: موسسه سعی دارد تا در سلسله همایش های "شرکای مانگار" این مهم را دنبال کند.

معاون منابع انسانی موسسه مالی و اعتباری مهر رویکرد اصلی موسسه مالی و اعتباری مهر را مشتری مداری و نگاه اصالت گرایانه و نه ابزاری به مشتری عنوان کرد و افزود:پرداخت سود قطعی سپرده ها گامی بزرگ در جهت استقرار بانکداری اسلامی است که در این موسسه تحقق یافته و "مهر" را تبدیل به نگین بانکداری اسلامی نموده است.

وی انطباق عملیات بانکی با موازین شرعی و حقوقی و لزوم بازنگری آنها،تقویت بنیه ی علمی کارکنان و اجرای برنامه های اموزشی برای آنها، نهادینه نمودن فرهنگ بانکداری اسلامی در سطح مشتریان و جامعه، ایجاد مراکز مشاوره فقهی در سطح جامعه، مشتریان و کارکنان و نهایتا ایجاد نظام انگیزشی را از الزامات پیاده سازی بانکداری اسلامی برشمرد.

کمانگری چشم انداز بانک مهر اقتصاد در افق سال 1395 را بانکی پیشرو در ارائه خدمات و محصولات نوین بانکداری اسلامی در ایران و شناخته شده در خاورمیانه عنوان کرد و افزود: رسالت این مجموعه، ارائه و توسعه خدمات متنوع و نوین بانکداری اسلامی در راستای رشد و بالندگی ایران اسلامی می باشد.

وی با بیان اینکه موسسه مالی و اعتباری مهر با 720 شعبه در سراسر کشور توانسته 9 میلیون 270 هزار نفر مشتری را در قالب 12 میلیون حساب گرد آورد گفت: هم اکنون 150 میلیارد تومان سهم منابع موسسه از بازار پولی کشور است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.