سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با سريال ماه رمضان شبكه 2 سيما؛

رازهاي "چمدان" آماده پخش مي‌شود+ تصاوير

سريال تلويزيوني "چمدان" به كارگرداني، تهيه‌كننده و نويسندگي خسرو ملكان،‌هم اكنون در حال آماده‌سازي براي پخش از شبكه 2 سيما در ماه رمضان است.

خسرو ملكان كارگردان، تهيه‌كننده و نويسنده سريال "چمدان" ويژه ماه مبارك رمضان شبكه 2 سيما در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: با توجه به داستان، فضاي سريال و بازيگران اين اثر مناسبتي،‌ تصور مي‌كنم "چمدان" از جمله آثار پربيننده ماه رمضان امسال باشد.


وي اظهار داشت: اين سريال روايتگر چمداني است كه با وقوع حوادثي، به دست خانواده‌هاي مختلف مي‌رسد و هيچ يك از آن ها جرأت بازكردن آن را ندارند.

ملكان تصريح كرد: در زمينه ساخت كارهاي مناسبتي، من نخستين سريال مناسبتي را ويژه نوروز و ماه رمضان در سال 1369 ساختم كه در آن سال، نوروز و اين ماه مبارك،‌همزمان شده بود.


كارگردان سريال "چمدان" خاطرنشان كرد: فتحعلي اويسي، مهران غفوريان، شهره لرستاني، اكرم محمدي، فلور نظري، فلامك جنيدي، يوسف صيادي، ارژنگ اميرفضلي، عباس محبوب، رضا بنفشه‌ خواه، مهوش وقاري، محسن قاضي مرادي و شيوا خنيانگر از جلمه بازيگران اين سريال هستند.


وي ادامه داد: هم اكنون در حال ساخت يك آنونس از سريال هستيم و با توجه به تمام شدن مراحل تدوين و صداگذاري،‌ اين سريال تحويل شبكه 2 سيما شده است.


گفتني است، سريال "چمدان" شب‌هاي ماه مبارك رمضان 1391 ميهمان مخاطبان شبكه مي‌شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.