سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز؛

عرضه بيمه ملت در بورس

امروز 150 ميليون سهم از سهام شرکت بيمه ملت در بورس اوراق بهادار تهران عرضه مي شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا) ،سرپرست پذيرش شرکت بورس با بيان اين مطلب گفت: اين تعداد از سهام معادل 10 درصد از سهام شرکت بيمه ملت است که سهام داران عمده آن شرکت هاي سرمايه گذاري صدر تامين، گروه بهمن و صندوق بازنشستگي هستند و امروز متعهد شده اند اين سهام را در بورس عرضه کنند.
اسماعيل درگاهي ادامه داد: سهام داران مي توانند به طور آنلاين يا با مراجعه به کارگزاري ها يا روش هاي ديگر در تهران و شهرستان ها اقدام به خريد سهام اين شرکت کنند.
وي با اشاره به اينکه سرمايه بيمه ملت زمان پذيرش در بورس در بهمن 90، معادل 120 ميليارد تومان بود ، گفت : بر اساس توافق مجمع ، سرمايه شرکت از محل مطالبات به 150 ميليارد تومان افزايش يافته است.
سرپرست پذيرش شرکت بورس تاکيد کرد: بنابراين سود 234 ريالي پيش بيني شده امسال، مطابق با سرمايه 150 ميليارد توماني است.
درگاهي با اشاره به درج سيمان آبيک به عنوان 472 امين شرکت در بورس اوراق بهادار اعلام کرد که انتظار مي رود با اهتمام ويژه اي که براي افشاي اطلاعات در سامانه کدال وجود دارد، شرکت به زودي براي عرضه آماده شود. به علاوه برخي از شرکت ها مانند نفت پاسارگاد در مرحله بررسي قرار دارند تا اين شرکت ها هم بتوانند بحث افشاي اطلاعات را در سامانه کدال داشته باشند.
وي اضافه کرد : هلدينگ پتروشيمي خليج فارس نيز به عنوان يک شرکت اصل 44 در مراحل واگذاري است./عب
برچسب ها: بورس ، بیمه ، ملت ، سهام ، عرضه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.