سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرمان/

اجرای تئاتر عروسکی "سیاه‌دونه و ختمی" در کرمان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: تئاتر عروسکی "سیاه‌دونه و ختمی" همزمان با برگزاری دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند در کرمان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی امروز در کرمان اظهار داشت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در برگزاری دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند نقش پررنگی دارد.

وی از برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی با حضور استاد برجسته اسماعیل همتی‌فر از تهران در کرمان خبر داد و ابراز داشت: تعدادی از هنرمندان عرصه نمایش‌نامه‌نویسی در این کارگاه شرکت کردند.

حسنی‌سعدی خاطرنشان کرد: خروجی این کارگاه شش متن نمایش‌نامه کودک و نوجوان با موضوع ایثار بود.

وی افزود: تئاتر عروسکی "سیاه‌دونه و ختمی" بر اساس یکی از نمایش‌نامه‌های این کارگاه تولید شد که در دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند اجرا می‌شود.

حسنی‌سعدی عنوان کرد: تئاتر عروسکی "سیاه‌دونه و ختمی" به مدت 9 شب از 22 تا 30 تیر ماه در تالار خانه شهر کرمان از ساعت 21 به روی صحنه می‌رود.

وی هدف از برگزاری برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان را لبیک به فرمایش رهبری مبنی بر جدی گرفتن فرهنگسازی در حوزه کودک و نوجوان ذکر کرد.

این مسئول بیان داشت: پوشش دادن اهداف و برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر اهداف فعالیت در حوزه کودک و نوجوان است.

حسنی‌سعدی گفت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان به دنبال این امر است که با همکاری دیگر نهادها، محیط شاد و با نشاطی را با مضامین دینی و ارزشی در جامعه ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: تئاتر عروسکی "سیاه‌دونه و ختمی" با 90 درصد تخفیف به روی صحنه می‌رود.

حسنی‌سعدی با بیان اینکه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در نخستین جشنواره کودک و نوجوان شهروند نیز شرکت کرد، ابراز داشت: استقبال کودکان و نوجوانان از برنامه‌های این مجموعه مطلوب بود./ج1

برچسب ها: کرمان ، تئاتر ، عروسک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.