سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

ایجاد تعامل و همکاری بین دستگاه ها جهت پیشبرد اهداف وظیفه روابط عمومی ها است

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی گفت: ایجاد تعامل و همکاری بین دستگاه ها جهت پیشرفت اهداف دولت وظیفه روابط عمومی ها است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک كیوان گودرزی راد در نشست مشترك هیات رئیسه و مسوولان كمیته های شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مركزی در دانشگاه علوم پزشكی اراك در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: روابط عمومی ها به لحاظ ارتباط با مردم جایگاه بالایی در دستگاه ها دارند بنابراین كم كاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی بیان كرد: همچنین روابط عمومی ها برای تحقق دولت الكترونیك برنامه ریزی كرده و در این زمینه اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان مركزی اضافه كرد: روابط عمومی ها واحدهای سمعی، بصری، تبلیغات، ارتباطات و اطلاع رسانی، آموزش و انتشارات را فعال تر كرده و در این خصوص برنامه ریزی كنند.

گودرزی راد خاطر نشان كرد: روابط عمومی ها با ارتباط بیشتر رسانه ای مردم را در زمان لازم در جریان اخبار دستگاه ها قرار داده و زمینه تعامل دوسویه را بیش از پیش فراهم كنند.

وی با انتقاد از غیبت بعضی از مسوولان روابط عمومی در این نشست تاكید كرد: برخی مسوولان روابط عمومی ها اگر تمایل به ادامه همكاری در این زمینه ندارند می توانند این مهم را اعلام كنند تا درباره آن تصمیم گیری شود.

رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استاندارییادآور شد: روابط عمومی ها مشاوران امین مدیران دستگاه ها و برنامه ریزان ارتباطی هستند بنابراین باید با قوت و همه توان برای انجام وظیفه در میدان باشند.

گودرزی راد اظهار كرد: برای نخستین بار در كشور پورتال شورای هماهنگی روابط عمومی های كشور در استان مركزی با عنوان 'روابط عمومی مجازی' در آینده ای نزدیك راه اندازی خواهد شد كه بسیاری از ارتباطات و نیازهای مخاطبان را پاسخ خواهد داد.

وی بیان كرد: در این پورتال بانك اطلاعاتی جامع به همراه معرفی كامل روابط عمومی ها در قالب لینك های مختلف پیش بینی شده است كه پشتیبانی از آن نیاز به تعامل همه جانبه بین بخشی دارد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.