سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ مدير کل تبليغات اسلامی خراسان رضوی:

80 درصد فیلم های هالیوود به سیاه نمایی آخرالزمان می پردازند

مدير کل تبليغات اسلامي خراسان رضوي با تاکید براینکه حضرت مهدی(عج) مانند یک سد است که سرمایه های انسانی را در مسیر درست به سامان می رساند، اظهارکرد: شاید 80درصد فیلم هایی که در هالیوود ساخته می شود مبتنی براندیشه های فیلسوفان غرب، مضمونشان این است که آخرالزمان را تاریک جلوه دهند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت الاسلام محمود مرويان حسيني درمراسم فانوس انتظار با اشاره به اینکه آموزه های منتظران در دعای جامعه کبیره متجلی است، افزود: شناخت حضرت اهمیت بالایی دارد که در این راه ، کمترموفق بودیم.

وی باتاکید براینکه دین چند ستون دارد و یکی از این ستون ها ولایت است و کسی که امام خود را نشناخته باشد مانند انسان جاهل است، تصریح کرد: گام بعدی که باید به آن توجه داشت باور داشتن امام یا امام باوری است.

وی با بیان اینکه ارادتمندان به حضرت باید زمینه ظهور رافراهم سازند، اظهار داشت: حضرت هم از بعضی رفتارهای ما ناراحت می شوند که می توان به شنیدنی ها و دیدینی های حرام و رزق های مشکوک و حرام در زندگی ها اشاره کرد.

مدير کل تبليغات اسلامي خراسان رضوي ادامه داد: در این راه ترک حرام و گناهان و انجام واجبات امری ضروری است تا امام زمان (عج) از ما راضی باشند.

مرويان حسيني بااشاره به اینکه عشق و محبت حضرت به تنهایی ناقص است و این گام ها باید همه طی شوند ، بیان کرد: گام دیگری که برای فراهم سازی زمینه ظهور باید به آن توجه کرد دشمنی با دشمنان الهی است.

وی تصریح کرد: امیدی دردل همه انسانها هست که روزی تمام غم ها به پایان می رسد ودر نگاه ما ، آن حضرت هر روز ممکن است ظهور کنند.

وی افزود: درروایات آمده است که آن حضرت با عصای موسی، انگشتری سلیمان در دست ،عمامه پیامبراکرم (ص) ، ردای ابراهیم بر تن و با ذوالفقار علی(ع) در کف خواهد آمد.

مدير کل تبليغات اسلامي خراسان رضوي گفت: برای فراهم سازی زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) باید گام هایی برداشت که یکی ازآنها خدمت به دیگران و گره گشایی از مشکلات آنهااست./س 

برچسب ها: هالیوود ، آخرالزمان ، ظهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.