سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاچاق بیش از 260 هزار نخ سیگار

مدیر کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: قاچاقچیانی که اقدام به ورود عرضه کالای غیر مجاز به کشور کردند با حکم مربوطه از سوی تعزیرات استان فارس به جریمه نقدی محکوم شدند.

 به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سرابیان افزود: در راستای گزارش ارسالی استان مبنی بر ورود مقادیری کالای قاچاق شامل 265000 نخ انواع سیگار بدون اسناد مدارک کمیته؟ گمرکی پرونده هایی در این خصوص در شعب مربوطه تشکیل و متخلفین علاوه بر ضبط کالای قاچاق به پرداخت جریمه نقدی معادل دو برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم شدند.

مجازاتهای سنگین برای واحدهای گرانفروش

وی در بخش دیگری تصریح کرد: با توجه به اجرای مطلوب قانون هدفمندی یارانه ها و گزارش ارسالی شکات،؟ در چند نوبت بازرسان ویژه استان آذربایجان غربی در راستای عدم اعلام موجودی، گرانفروشی وعرضه کالای قاچاق پرونده هایی برای متخلفین تشکیل و پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی و با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده ها تخلف انتسابی محرز شناخته واحدهای متخلف به جریمه نقدی محکوم شدند.

محکومیت هتل بین المللی در مشهد

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: با اعلام بازرسین اداره صنعت معدن و تجارت مشهد مبنی بر اخذ وجوه اضافه از سوی یک هتل بین المللی در ارائه خدمات ورزشی به مسافرین هتل موضوع در شعب تعزیرات استان مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات لازم و با توجه به قیمت های مصوب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تخلف گرانفروشی محرز شناخته شد و مدیر هتل متخلف به پرداخت هفتاد میلیون ریال محکوم گردید./ف

برچسب ها: قاچاق ، سیگار ، سرابیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.