سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پایان مسابقات بین المللی کشتی جایزه بزرگ مادرید:

ملی پوشان ایران صاحب 7 مدال طلا شدند

در روز دوم و پایانی مسابقات بین المللی کشتی آزاد جایزه بزرگ مادرید هر 7 نماینده کشورمان صاحب مدال طلا شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی یاشگاه خبرنگاران، مسابقات  بین المللی کشتی آزاد جایزه بزرگ مادرید در حالی روزهای 17 و18 تیرماه در اسپانیا برگزار شد که هر 7 ملی پوش اصلی کشورمان  با غلبه بر تمامی رقبا با اقتدار روی سکوی نخست قرار گرفتند.

براین اساس در وزن 55 کیلوگرم حسن رحیمی پس از راهیابی به فینال در دو تایم از سد شاگاپولیف قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست رسید.

مسعوداسماعیل پور نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال در سه تایم و با ضربه فنی دیه ترا   از سنگال را شکست داد و صاحب گردن آویز طلا شد.

مهدی تقوی در وزن 66 کیلوگرم پس از شکست تمامی حریفان در دیدار پایانی در دو تایم ژولایف از قزاقستان را شکست داد وروی سکوی نخست ایستاد.

صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم در مسابقه فینال روبرتی کشتی گیر ونزوئلایی نفر پنجم رقابتهای جهانی ترکیه رادر دو تایم مغلوب کردو صاحب مدال طلا شد.

احسان لشگری در وزن 84 کیلوگرم پس از رسیدن به فینال در دو تایم دانیال لیگتی نفر اول رقابتهای گزینشی المپیک در قاره اروپا و دارنده مدالهای نقره و برنز اروپا را شکست داد و به مدال طلا رسید.

در وزن 96 کیلوگرم رضا یزدانی در دیدار نهایی یانکوفسکی از بلاروس را ضربه فنی کرد وروی سکوی نخست ایستاد.

کمیل قاسمی  در وزن 120 کیلوگرم دست به کار بزرگی زد ودر دور دوم مقابل الکسی شیماروف کشتی گیر روسی الاصل تیم بلاروس و دارنده مدال طلای جهان و چند مدال اروپایی به پیروزی رسید وپس از رسیدن به فینال در دو تایم از سد دانیال لیگتی نفر اول رقابتهای گزینشی المپیک در قاره اروپا گذشت تا دیگر مرد طلایی کشورمان شود.

گفتنی است دهمین اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد جهت حضور در بازی های المپیک 2012از روز 26 تیر ماه در خانه کشتی آغاز خواهد شد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.