سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام گواهي در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد

نقش بي‌بديل مقام معظم رهبري در خنثي‌سازي فتنه‌ها

نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: رهبر معظم انقلاب با دشمن‌شناسي و روشنگري، نقش موثري در خنثي‌سازي فتنه‌هاي مختلف در طول ساليان پس از رحلت امام(ره) داشتند.

حجت‌االاسلام عبدالعلي گواهي، نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش مهم رهبر معظم انقلاب در مقابله با بحران‌ها  گفت: در طول دهه‌هاي اخير جمهوري اسلامي با مشكلات زيادي مواجه بوده اما رهبر انقلاب با دشمن‌شناسي و روشنگري به‌موقع، نقش موثري در خنثي‌سازي فتنه‌هاي اخير داشتند.

وي افزود: از سال‌هاي اوليه پيروزي انقلاب اسلامي، طراحاني در داخل كشور با حمايت دشمنان خارجي سعي در براندازي نظام داشتند.
 
گواهي ادامه داد: اقدامات جريان منتسب به منتظري در سال 68، آشوب كوي دانشگاه در 18 تير 78 و فتنه 88 نمونه‌هايي از خواسته‌هاي شوم دشمن در خصوص براندازي نظام بود.

نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله(ص) در ادامه با اشاره به حوادث کوي دانشگاه و 18 تير 78 اظهار داشت: كج فهمي‌هاي خاتمي و همدستانش و همصدا شدن با دشمنان خارجي، از عوامل اصلي به وجود آمدن آشوب 18 تير 78 بود.

وي اضافه كرد: دولت خاتمي، اعتراضاتي نسبت به بازداشت دانشجويان داشت اما خود آنها با توجه به حضورشان در قوه مجريه و با توجه به مقصر بودنشان، تقصير را به گردن قوه قضائيه انداختند که نهايتا اين آشوب نيز مانند حماسه‌اي که مردم در 9 دي آفريدند و به چندين ماه فتنه‌گري در سال 88 پايان دادند با حضور و بصيرت مردم ختم به خير شد.

گواهي يادآور شد: دولت خاتمي با توسل به جنگ نرم سعي در براندازي نظام داشت اما نقش مهم رهبري و دينداري و علاقه مردم به نظام اين توطئه شوم را خنثي كرد.

/ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.