سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

۳ عنوان برتر جشنواره تئاتر انگلستان برای نمایش پدرانه

نمايش پدرانه 3عنوان برتر کارگرداني، بازيگري و طراحي صحنه در جشنواره بين المللي تئاتر انگلستان را کسب کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، پدرانه نوشته آرش عباسي و به کارگرداني امير بشيري توانست ۳ عنوان جايزه در جشنواره بينالمللي تئاتر انگلستان را به دست آورد.

نمايش پدرانه با موضوع فرهنگ رضوي داستاني دارد درباره بنيانهاي خانواده که سجاد انتظاري، مجيد بخششيان، امير بشيري، محبوبه سلطاني و ندا اسدي در اين نمايش بازي ميکنند.

گفتنی است: در این جشنواره ۱۰نمايش در بخش ملي و ۱۰ نمايش در بخش بينالملل حضور داشتند، و نمايش پدرانه با ۵ اجرا در طي 3روز با استقبال زیادی روبهرو بوده است.

در طی این جشنواره بيش از ۲۰۰ برنامه کارگاه آموزشي؛ شامل: کارگرداني، نويسندگي، بازيگري و طراحي صحنه برگزار و همچنين آثار اجرا شده نقد و بررسي شد.

نمايش پدرانه پيش از اين در جشنواره بينالمللي تئاتر روسيه و روماني نيز مورد پذيرش قرار گرفته بود و اين نمايش منتخب حضور در هفتمين جشنواره سراسري تئاتر ماه، بيستمين جشنواره تئاتر استاني استان، پانزدهمين جشنواره سراسري تئاتر قرآن و عترت و چهاردهمين جشنواره بينالمللي تئاتر دانشجويي بوده است و در بخشهاي مختلف اين جشنوارهها جوايز زيادي را به دست آورده است و همچنين در طرح اجراهاي عمومي تئاتر براي مردم در سال ۸۹، به عنوان بهترين نمايش از ديد مخاطبان مشهدي شناخته شد. /س

برچسب ها: نمایش ، پدرانه ، تئاتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.