سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اروميه/

کشف 35 کیلو مواد مخدر در آذربایجان غربی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: 35 کیلو و 500 گرم مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، کریم اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی گزارش‌های واصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی مبنی بر اینکه فردی از اهالی یکی از شهرستان‌های شمالی استان در امر ترانزیت مواد مخدر به خارج از کشور فعالیت می‌کند، مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان را بر آن داشت تا صحت و سقم موضوع را بررسی کنند.

وی افزود: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی فرد مورد نظر تحت تعقیب قرار گرفته و نهایتاً مشخص شد نامبرده قصد دارد مقادیر مواد مخدر را پس از جاسازی در داخل یک خودروی سنگین به خارج از کشور منتقل کند.

اکبری تصریح کرد: با هماهنگی‌ قضایی اکیپ‌های مجربی از اداره عملیات ویژه استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوی وارد عمل شده و در یک اقدام غافلگیرانه تریلی متعلق به نامبرده را متوقف و در بازرسی از آن مقدار 12 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی در ادامه از کشف مقادیر زیاد مواد مخدر از نوع تریاک و مرفین توسط مأموران انتظامی این استان در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در پی کسب اطلاعات موثقی دال بر اینکه شخصی با مشخصات معلوم و اهل و ساکن شهرستان تبریز به عنوان سرکرده باندی مخوف قصد دارد مقادیری مواد مخدر را از شرق کشور به این استان وارد کنند، مأموران در یک اقدام پیشدستانه و با اخذ نیابت قضایی محل فعالیت این باند را در تبریز شناسایی و قبل از هر اقدامی توسط این باند محل را به محاصره خود درآوردند.

اکبری اعلام کرد: در بازرسی به عمل آمده از محل مذکور سرکرده باند به همراه یک نفر دیگر دستگیر و مقدار 19 کیلوگرم تریاک و سه کیلو و 800 گرم مرفین را کشف و ضبط کردند.

وی یادآور شد: تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان برای دستگیری سایر عوامل این باند و کشف مواد مخدر دیگر همچنان ادامه دارد./ج1

برچسب ها: ارومیه ، مخدر ، خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.