سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد /بازیکن هاکی خراسان رضوی تاکید کرد:

نقش موثر رسانه های گروهی در شناساندن ورزش هاکی

بازیکن هاکی خراسان رضوی گفت:رسانه های گروهی می توانند نقش موثری در شناساندن ورزش هاکی به عموم مردم داشته باشند.


 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، الهه تیموری با بیان این مطلب افزود: با وجود این که ایران مهد ورزش هاکی است ولی متاسفانه این ورزش در داخل خود ایران شناخته شده نیست و در حال حاضر کشورهای اروپایی پیشرفت زیادی در این ورزش داشته اند.

وی با اشاره به بی اطلاعیمردم از انجام ورزش هاکی در شهر مشهد، اظهار کرد: شهرداری می تواند از طریق ورزش محلات این ورزش را به مردم معرفی کمک کند تا شاهد توسعه و ارتقای هاکی در استان باشیم.

وی در ادامهاز دعوت خود به اولین اردوی انتخابی تیم ملی هاکی ایران به منظور حضور در بازی‌های جام ملت های آسیا خبر داد وگفت: این اردو از فردا تا 28 تیرماه سال جاری برای ارزیابی میزان آمادگی جسمانی ورزشکاران در شهرستان قائم شهر برگزار می شود.

بانوی هاکی باز خراسان رضوی با بیان اینکه تمرینات مناسبیرا به منظور آمادگی بیشتر برای شرکت در این اردو در چندماه اخیر انجام داده است، اظهار امیدواری کرد: ارائه توانمندی های خود در این اردو بتواند به عضویت ثابت تیم ملی درآید.

تیموری خواستار توجه بیشتر مسئولان ورزش استان به ورزش هاکی شد و گفت: باتوجه به دعوت 4 بازیکن از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی انتظار داریم به لحاظ مکان تمرین، ساعت مناسب به منظور تمرین بانوان و انجام هماهنگی های لازم برای در اختیار گرفتن سالن ورزشی، همکاری خوبی با ورزشکاران صورت گیرد.

گفتنی است، این ورزشکار مربیگری تیم هاکی موسسه مالی و اعتباری فرشتگان خراسان رضوی از تیم های حاضر در لیگ برتر بانوان کشور را بر عهده دارد.

وی همراه با این تیم به عنوان سرمربی، در طول دو سال گذشته مقام دومی لیگ دسته یک هاکی کشور و مقام چهارمی لیگ برتر هاکی بانوان کشور را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است. /س

برچسب ها: هاکی ، بازیکن ، رسانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
هاکی باز
۱۸:۳۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
خبر از ادغام دو تیم هاکی مشهد به گوش می رسه...
واقعا به نظر مسئولین استان این تصمیم درستیه؟
گذشته از حواشی بین دو تیم انگیزه بازیکنان نیز کم خواهد شد. لطفا با بینش بالاتری به این موضوع نگاه کنید.

پایان پیام