سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ با ساخت قطعات خودروهای سازمان پسماند توسط صنعتگران داخلی محقق شد؛

صرفه جویی 12میلیارد ریالی در سال تولید ملی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد از صرفه جویی 12میلیارد ریالی در ساخت قطعات خودورهای سازمان پسماند توسط صنعتگران داخلی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد علی نجفی گفت: در پایان سال گذشته تعدادی از ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند مشهد به دلیل عدم تامین قطعات متوقف شد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در این خودرو ها از آخرین تجهیزات روز اروپا استفاده شده است با وجود تحریم ها امکان تامین قطعات خودرو ها وجود نداشت.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: در راستای تحقق شعار امسال با عنوان "تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی" جمعی از صنعتگران مشهدی توانستند با طراحی و ساخت مجدد مشکل کمبود این قطعات را حل کنند.
نجفی ادامه داد: با ساخت این قطعات توسط صنعتگران داخلی در یک دوره سه ماهه 580 میلیون تومان در هزینه ها صرفه جویی شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد بیان داشت: همچنین در کنار این کاهش هزینه ،کیفیت قطعات نیز همچنان حفظ شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند مشهد در خصوص میزان خسارت توقف خودورهای سازمان گفت: در صورت توقف خودرو ها بیش از 560 میلیون تومان به سازمان خسارت مالی وارد می شد.
نجفی در پایان خاطر نشان کرد: تولید داخل و حمایت از تولید کنندگان داخلی باعث می شود که سرمایه ها ی ملی از کشور خارج نشود و این مهم سود آوری را به دنبال خواهد داشت./س   

برچسب ها: قطعات ، خودرو ، پسماند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.