سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

موثرترين راه حمايت از توليد ملي، مبارزه با قاچاق است

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي، اصليترين و موثرترين اقدام در جهت حمايت از توليد ملي را مبارزه با قاچاق کالا دانست.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومي سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسانرضوي، علي صفرزاده در جلسه کميته پيشگيري و ساماندهي اقتصادي کميسيون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: مبارزه با قاچاق کالا، تضمين کننده سلامت اجتماعي و فرهنگي مردم است و موجب توسعه اقتصادي کشور ميشود.

وي با بيان اين که اصناف بايد با همراهي اثرگذار به عنوان يک نمونه عملياتي در سازمانهاي صنفي براي مبارزه با قاچاق اقدام کنند، افزود: اميدواريم شاهد روزي باشيم که ويترين فروشگاهها مملو از توليدات داخلي باشد.

صفرزاده اظهار داشت: مبارزه موثر با قاچاق کالا نياز به عزم ملي و استفاده از تمامي ظرفيتهاي استان به صورت متشکل و هماهنگ دارد.

وي با تاکيد بر اين که واحدهاي غيرصنفي استان نيز بايستي در يک شبکه منسجم با نگاهي متعالي به اقتصاد استان در جهت مبارزه با قاچاق و حمايت از توليد داخل اقدام کنند، تصريح کرد: حمايت از حقوق مصرف کنندگان به عنوان يک سرمايه مردمي، منجر به باور و عزم ملي ميشود.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی ادامه داد: صيانت از توليد يک وظيفه همگاني است و مبارزه با پديده شوم قاچاق کالا يکي از روشهاي تدريجي و فرهنگي تقويت توليدات داخلي است.  /س

برچسب ها: حمایت ، تولید ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.