سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از 24 برگزيده كشوري طرح كرامت تقدير شد

در جشنواره جابربن حيان از برگزيدگان اولين فراخوان كشوري الگوها و روشهاي آموزش آداب و مهارتهاي زندگي اسلامي ( طرح كرامت) تقدير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در دومين جشنواره پروژه هاي علمي دانش آموزان دوره ابتدايي جشنواره جابربن حيان از ۲۴ برگزيده كشوري اولين فراخوان كشوري الگوها و روشهاي آموزش آداب و مهارتهاي زندگي اسلامي تقدير بعمل آمد.
بنابراين گزارش ، يكي از برنامه هاي مهم معاونت آموزش ابتدايي اجراي برنامه آموزش آداب و مهارتهاي زندگي اسلامي است كه با هدف تحقق منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) مبني بر توسعه و ترويج آموزه هاي قرآني و تربيت ديني و اخلاقي در مدارس ابتدايي در راستاي اهداف سند تحول بنيادين در آموزش و پرورش اجرا مي شود.
اين گزارش مي افزايد ، اين طرح  هم اكنون در بيش از ۷۰ درصد مدارس ابتدايي كه شامل ۱۸۴۰۰۰ كلاس مي باشد ، در حال اجرا است.
اين برنامه بر اساس سياست همكاري حوزه علميه و آموزش و پرورش تدوين و با همت والاي معلمان علاقمند به تربيت بدني و اخلاقي دانش آموزان در خلال برنامه ها و در قالب فرصت ها و موقعيت هاي تربيتي انجام مي شود لذا از آنجا كه خلاقيت و ابتكارات معلمان در انجام اين مهم بسيار تاثيرگذار است، اين معاونت به منظور ايجاد انگيزه در معلمان به منظور تفكر و انديشه گري، بستر سازي مناسب فرهنگي براي توسعه  اجراي طرح و معرفي آن به معلمان، اولياء و همچنين شناسايي الگوها و روشها و تجارب مناسب آموزشي، با مشاركت و همكاري اداره كل خراسان رضوي اقدام به اولين فراخوان كشوري الگوها، روشها و تجارب مجريان نموده است.
گفتني است ، اين فراخوان در سه سطح منطقه، استان و كشور انجام شده و تعداد ۶۰۰ اثر به مرحله كشوري راه يافته اند كه از بين آنها ۲۴ نفر به عنوان برگزيده كشوري انتخاب و در جشنواره جابربن حيان مورد تقدير قرار گرفتند./ز
برچسب ها: کرامت ، برگزیده ، تقدیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.