سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

مدیران نگاه اعتقادی به خدمت داشته باشند

استاندار قم گفت: از مدیران استان انتظار می‌رود خدمت در قم را افتخار بزرگی برای خود بدانند و نگاه اعتقادی به انجام امور داشته باشند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، تعدادی از مدیران کل استان با کرم‌رضا پیریایی استاندار جدید قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمدکاظم پورامینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با استاندار گزارشی از عملکرد و برنامه این بنیاد و نحوه رسیدگی به جامعه ایثارگری استان ارائه کرد.

همچنین یونس عالی‌پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در دیدار جداگانه‌ای با استاندار قم به تشریح فعالیت‌های این اداره کل، معرفی ظرفیت‌های صنایع و معادن استان، روند رو به رشد صادرات کالاهای تولیدی استان و اعزام هیئت‌های مختلف تجاری به کشورهای هدف و جذب هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف پرداخت.

سید مرتضی اسماعیلی‌طبا مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز علاوه بر تشریح ظرفیت‌های جامعه فرهنگی و هنری استان، گزارشی از برگزاری جشنواره و نمایشگاه طلیعه ظهور و همایش دوسالانه کتاب مهدوی ارائه کرد.

همچنین رضا سیار مدیرکل جهادکشاورزی استان نیز در دیدار با پیریایی دستاوردها، عملکرد و برنامه‌های آینده اداره کل متبوع خود را تشریح کرد.

محمدحسین رحیمی مدیرکل پست، هوشنگ محمدی مدیر عامل شرکت گاز، سید مهدی حائری مدیرکل نوسازی مدارس و سید جواد منصوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر مدیرانی بودند که با استاندار قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

کرم رضا پیریایی استاندار قم در این دیدارها بر لزوم به‌کارگیری توان همه دستگاه‌های استان برای خدمات رسانی بیشتر به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) تأکید کرد و گفت: تفاوت شیوه فعالیت در استان قم نسبت به سایر استان‌ها در این است که قم مرکز و کانون انقلاب اسلامی است و به واسطه فیض حضور بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) مسجد مقدس جمکران، مراجع عظام تقلید و مؤسسات و مراکز مختلف دینی و فرهنگی، این استان سالانه پذیرای میلیون‌ها زائر و مسافر از اقصی نقاط جهان و کشور است.

وی حضور زائران و مسافران خارجی و داخلی در قم را فرصت مناسبی برای بیان ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های استان برشمرد و تأکید کرد: از مدیران استان انتظار می‌رود خدمت در قم را افتخار بزرگی برای خود بدانند و نگاه اعتقادی به انجام امور داشته باشند./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.