سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مقاومت در جریان مذاکرات عامل پیروزی ایران با گروه 1+5 است

امام جمعه دماوند گفت: عامل پیروزی ایران اسلامی در جریان مذاکرات با گروه 1+5 مقاومت است.

حجت ‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: نباید از مذاکرات ایران با 1+5 انتظار ثمراتی کوتاه‌ مدت داشت.

وی ادامه داد: مذاکرات مسکو که به دنبال مذاکرات استانبول و همچنین بغداد انجام شد، نخستین و آخرین مذاکرات نیست و تداوم خواهد داشت.

علاءالدینی اضافه کرد: از این رو، باید صبر پیشه کرد و به صورت آگاهانه و با توجه به حقوق مسلم مردم در این عرصه مهم گام برداشت.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند با اشاره به فرهنگ صبر و پیروزی در ادبیات پارسی خاطرنشان کرد: در ادبیات پارسی بارها با واژگانی نظیر "صبر" و "ظفر" برخورد کرده‏ ایم.

وی تصریح کرد: اما شاید هیچگاه این دو واژه در قالب عکس و به صورت "ظفر و صبر" در کنار یکدیگر قرار نگرفته‏ اند.

علاءالدینی اضافه کرد: از چینش دو واژه صبر و ظفر در کنار هم می‏ توان نتیجه گرفت که بدون صبر و مقاومت هیچگاه طعم شیرین پیروزی به کام مردم نمی ‏رسد.

امام جمعه دماوند فرهنگ مقاومت را امری نهادینه در وجود مردمان ایران اسلامی خواند و تصریح کرد: عزت، سربلندی و تاثیر گذاری امروز ایران در صحنه‏ های مختلف بین ‏المللی حاصل خط مقاومتی است که توسط علمای دینی و راس آنها حضرت امام خمینی (ره) ترسیم و امروز توسط جانشین بر حق ایشان رهبر فرزانه انقلاب تداوم می‏ یابد.

علاءالدینی اضافه کرد: این خط مقاومت سبب می‏شود تا مردم این مرز و بوم اسلامی فریب امتیازات ظاهری ارائه شده از سوی دشمن را نخورده و به راه منتهی به سعادت خود ادامه دهند./س

برچسب ها: ایران ، پیروزی ، مقاومت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.