سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

خانه کشتی دماوند نیازمند به استقرار محل حضور تماشاگران است

رئیس هیئت کشتی شهرستان دماوند گفت: خانه کشتی شهرستان دماوند، نیازمند به استقرار محل حضور تماشاگران است.

جمال اکبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: نه تنها در کشتی بلکه در هر رشته ورزشی دیگری حضور تماشا گران به سطح کمی و کیفی مسابقات می ‏افزاید.

وی ادامه داد: از این رو مجموعه هیئت کشتی شهرستان دماوند در راستای تحقق این مهم برای ایجاد سکوی تماشاگران در خانه کشتی این شهرستان اقدامات خود را آغاز کرده است.

اکبری اضافه کرد: نامه‏ نگاری‏ های لازم با مسئولان وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته و در انتظار پاسخ آنها هستیم.

رئیس هیئت کشتی شهرستان دماوند افزود: متأسفانه شهرستان دماوند از داشتن یک سالن مناسب برای برگزاری رقابت‏ های کشتی محروم است؛ سالن ‏های موجود شهرستان دماوند برای برگزاری رقابت‏ های استانی نیز مناسب نیست.

وی ادامه داد: این در حالی است که از سوی مسئولان برگزاری رقابت ‏های کشتی استان تهران پیشنهاداتی برای قبول مسابقاتی از این دست به دماوند ارائه می ‏شود.

اکبری اضافه کرد: اما ما با توجه به توان سخت‏ افزاری ضعیف کنونی در برگزاری رقابت‏ های کشتی رده‏ های مختلف سنی استان تهران از این پشنهادات استقبال نمی ‏کنیم.

رئیس هیئت کشتی شهرستان دماوند افزود: مجموعه هیئت کشتی شهرستان دماوند در حالی با کاستی‏ های امکاناتی مواجه است که این شهرستان از استعداد های بالقوه بسیاری بهره‏مند است.

وی ادامه داد: نبود امکانات اقامتی و مسافر پذیری در شهرستان دماوند دیگر کاستی و مانع موجود در مسیر برگزاری رقابت‏ های کشتی استانی و کشوری مورد تاکید رئیس هیئت کشتی شهرستان دماوند بود.

اکبری اضافه کرد: تنها در سطوح استانی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی حداقل 300 ورزشکار در قالب 30 تیم در منطقه محل رقابت حاضر می‏ شوند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان دماوند تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان دماوند مکانی برای اقامت این تعداد ورزشکاران که بماند، حتی جایی برای نشستن آنها نیز وجود ندارد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.