سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

90درصد هیئت‌های ورزشی زنجان سا لن اختصاصی دارند

90 درصد هیئت‌های ورزشی استان زنجان سالن اختصاصی دارند هیئت‌های فاقد سالن اختصاصی اغلب به تازگی از فدراسیون‌های مختلف جدا شده‌اند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زنجان ،مدیرکل ورزش وجوانان استان زنجان درنشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی زنجان وطارم با روسای هیئت‌های ورزشی استان زنجان با اشاره به اینکه جمعیت استان زنجان درمقایسه با سایر استان‌ها محدوداست،گفت:ورزش زنجان به مانند دیگرعرصه‌ها جایگاه ویژه‌ای در بین سایراستان‌ها دارد.

رحمانی ازحضور 80 تیم ورزشی اززنجان در لیگ‌های مختلف ورزشی خبرداد وافزود:

پارسال ورزشکاران استان زنجان موفق به کسب بیش ازیک هزارمدال ازمیادین ورزشی شده‌اند.

وی بودجه سال مالی گذشته ورزش استان زنجان را در حدود 4 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با گذشته خوب، ولی برای ادامه مسیرکافی به نظرنمی‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه جایگاه ورزش استان زنجان در کشور بالا است،خاطرنشان کرد:استان زنجان به همین دلیل موفق به جذب بودجه خوبی ازوزارت ورزش و جوانان شده است.

رحمانی ازوجود هفت استخر در سطح استان زنجان خبر دادوافزود:ده‌ها طرح ورزشی دیگر هم که از مصوبات سفر‌های سه‌گانه هیئت دولت به استان زنجان است یا عملیاتی شده و یا دردست انجام است.

وی عمده‌ترین مشکل ورزش استان زنجان را نداشتن حامی مالی عنوان کردوافزود: صنایع فعال در سطح استان باید به انتظارات موجود برای هزینه کردن در ورزش که در راستای سلامت جامعه است پاسخ مثبت دهند./س

برچسب ها: وجود ، سالن ، ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.