سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ماه مبارک رمضان

اعزام بیش از 6 هزار مبلغ

بیش از 6 هزار مبلغ از دفاتر تبلیغات اسلامی حوزه های علمیه همزمان با ماه مبارک رمضان به مراکز مختلف اعزام می شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر منتظری رییس اداره تامین، برنامه ریزی اعزام و استقرار مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان بیش از 25 هزار مبلغ زن و مرد به سراسر کشور با همکاری حوزه های علمیه اعزام می شوند.

وی ادامه داد: بیش از 6 هزار مبلغ از دفاتر تبلیغات اسلامی حوزه های علمیه قم، مشهد و اصفهان به مناسبت ماه مبارک رمضان بنا بر درخواست سازمان تبلیغات اسلامی به سراسر کشور اعزام می شوند.

وی با اشاره به همکاری مبلغان مقیم در استانهای سراسر کشور برنامه اعزام مبلغ ماه مبارک رمضان، افزود: بیش از 20 هزار مبلغ زن و مرد از سوی دفاتر شهرستانی و استانی سازمان به مراکز مختلف اعزام می شوند.

حجت الاسلام منتظری اظهار داشت: حدود 500 مبلغ خواهر از حوزه های علمیه و بیش از 4 هزار مبلغه از دفاتر استانی سازمان تبلیغات اسلامی به مراکز مختلف اعزام می شوند.

*ارائه بسته های فرهنگی به مبلغان اعزامی

حجت الاسلام منتظری گفت: بسته های فرهنگی تحت عنوان ره توشه در قالب 2 جلد کتاب به مبلغان اعزامی از حوزه های علمیه ارائه می شود.

وی در این باره تصریح کرد:‌ مبلغان اعزامی از سوی دفاتر سازمان تبلیغات اسلامی در استانهای کشور بسته های فرهنگی را از دفاتر شهرستان های محل استقرار خود دریافت می کنند.

رییس اداره تامین، برنامه ریزی اعزام و استقرار مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این مطلب که اعزام مبلغ به شهرها و روستاهای سراسر کشور به صورت مساوی انجام می شود، افزود: نهادهای مردمی، هیئت های مذهبی ادارات، مراکز تولیدی و کارخانه ها بنابر تقاضای خود از برنامه اعزام مبلغ بهره مند می شوند./ام

برچسب ها: منتظری ، ره توشه ، علمیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.