سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغييرات در آيين نامه ليگ ژيمناستيك بررسي مي شود

تغييراتي كه در آيين نامه ليگ ژيمناستيك ايجاد شده است، 20 تير سال جاري به تصويب نمايندگان باشگاه ها مي رسد.

 حامد اخوان،  سرپرست ليگ ژيمناستيك در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نشست مشترك مديران و نمايندگان باشگاه ها سه شنبه 20 تير سال جاري برگزار مي شود تا برنامه هاي ليگ امسال را مورد بررسي قرار دهيم.
 وي در ادامه افزود: در سال جاري تغييراتي را در آيين نامه برگزاري مسابقات ايجاد كرده ايم كه لازم است تمام نمايندگان باشگاه ها از آن اطلاع داشته باشند، از جمله اين تغييرات حضور تيم هاي دسته برتر و دسته يك در مسابقات است.
اخوان علت اين كار را كاهش در هزينه ها خواند وعنوان كرد: سال گذشته 4 تيم دسته يك داشتيم و با توجه به اينكه داور  وهزينه هاي تيم هاي دسته يك و دسته  دو متفاوت است ، تيم هاي دسته دو را كنار گذاشتيم تا آنها را به دسته يك هاي ملحق كنيم.
 سرپرست ليگ ژيمناستيك در خصوص زمان و مكان برگزاري مسابقات بيان داشت: ليگ از 14 شهريور ماه سال جاري كليد مي خورد و شهر هاي زنجان، ايلام و همدان  كانديداي ميزباني رقابت ها هستند كه درجلسه اي كه برگزار خواهيم كرد محل دقيق مسابقات مشخص مي شود.
وي از برگزاري ليگ آكروژيم، ترامپولين و ايروبيك ژيمناستيك خبر داد وتصريح كرد: سال گذشته مسابقات اين سه گروه را در مراحل دو و 4 برگزار كرديم و به اين نتيجه رسيديم كه اين كار درست نيست و امسال مي خواهيم 4 مرحله مسابقات ژيمناستيك مرحله هنري را جدا از اين 3 رشته  برگزار مي كنيم و شهر هاي اصفهان و شيراز هم كانديداي برگزاي اين دسته از مسابقات شدند./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.