سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشنایی با بازیهای رایانه ای ایرانی که امسال وارد بازار می شوند

ارتش های فرازمینی، تراتئون، شکار شیطان، مسیر عشق زیر صفر، کایو و سیاره کله بشقابی ها از بازیهایی هستند که تا پایان امسال به بازار عرضه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، در دومین جشنواره و نمایشگاه بازیهای رایانه ای تهران بازیهای زیادی برای اولین بار حضور داشته و رونمایی شدند که ما در ادامه تعدادی از آنها را به صورت خلاصه برای شما معرفی می کنیم.
 
تراتئون : این بازی سه کاراکتر اصلی با نام های مهرداد جنگجو، آتار هنرمند و موبد وجود دارد که هر کدام از این شخصیت ها قسمتی از داستان را تشکیل می دهند.
تراتئون یک بازی اکشن نقش محور سوم شخص بوده که ادامه بازی عصر پهلوانان محسوب شده و اواخر تابستان امسال اپیزود اول آن به بازار عرضه خواهد شد.
کایو: این بازی براساس کاراکتر کارتونی کایو و با هدف فعال سازی حافظه کودکان و نیز یادگیری محل استفاده از اجسام در خانه سازی ساخته شده است.
بازی کایو برای رده سنی 3 تا7 سال طراحی شده و در پایان تیر ماه امسال به صورت آنلاین در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.
جغله و غول سرزمین تنبلی : داستان این بازی در مورد پسر بچه بازیگوشی به نام جغله است که از درس و مدرسه فراری بوده و در درس خواندن بسیار تنبل است.  
این بازی کودکانه برای پلتفرم PC (رایانه شخصی)  ساخته شده و تابستان امسال منتشر می شود.
مسیر عشق زیر صفر: این بازی داستان واقعی نفوذ یک تکاور ایرانی به پادگان عراقی برای آزادسازی یکی از نیروهای امنیتی ایران است که در زمان جنگ تحمیلی به دست دشمن اسیر شده بود.
مسیر عشق زیر صفر دارای سبک ماجراجویی سوم شخص و کرافیگ بسیار بالای 3D است که تابستان امسال منتشر خواهد شد.
مزرعه رویایی : در این بازی یک گیاه اسرارآمیز وجود دارد که بازیکنان باید با همکاری یکدیگر تلاش کنند تا راز آن را کشف کرده و گیاه را به رشد نهایی خود برسانند.
مزرعه رویایی یک بازی آنلاین است که دارای سبک گروهی عمده بر خط (MMO) بوده و کاربران می توانند با مراجعه به وبسایت بازی به آدرس http://farmarina.com  به صورت رایگان آن را انجام دهند.
این بازی با اینترنت کم سرعت نیز قابل اجرا بوده و نسخه جدید آن آبان ماه امسال در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
قتل در کوچه های تهران : داستان این بازی بر اساس روایت تاریخی قتل های سریالی شخصی به نام "اصغر قاتل" است و نگاهی به قرارداد نفتی سال 1313  نیز دارد.
سبک بازی قتل در کوچه های تهران 1312 سوم شخص ماجرایی کلاسیک بوده و کاربر در نقش یک کارآگاه به رمزگشایی این دو پرونده می پردازد و این بازی مرداد ماه امسال به بازار عرضه خواهد شد.
شکار شیطان : این بازی اپیزودیک بوده و داستان پلیس جوانی را روایت می کند که به صورت تصادفی در جریان یک پروژه مخفیانه قرار می گیرد.  
ایده اصلی بازی شکار شیطان برگرفته از داستان تاریخی ضحاک بوده و دارای سبک علمی تخیلی سوم شخص تیراندازی است.
ارتش های فرازمینی: این بازی روایتی از آینده سیاره زمین است که در آن جنگ بر سر منابع انرژی زمین را به یک ویرانه غیر قابل سکونت تبدیل کرده است.
سبک بازی ارتش های فرا زمینی اول شخص تیراندازی است و صلح جویی ایرانیان و احترام به تمدن های دیگر توأم با عشق به تمدن خود آن به تصویر کشیده شده است.
سیاره کله بشقابی ها : این بازی دارای پلتفرم آندروید بوده و مخصوص گوشی های همراه و تبلت طراحی شده است.
بازی سیاره کله بشقابی ها شهریور ماه امسال منتشر خواهد شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.