سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عارف كاظمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نزاع قدرت طلبان آل سعود به نفع ايران است

دبير سياسي مجمع اسلامي دانشگاه آزاد گفت: نزاع داخلي خاندان آل سعود بر سر قدرت، شرايط را به نفع ايران رقم مي زند كه ما بايد از اين شرايط، بهترين بهره را ببريم.

عارف كاظمي دبير سياسي مجمع اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد (اتحاديه سوم) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه ايران به عنوان رهبر اسلام‌گرايي در جهان با دشمني عربستان و مستکبران روبرو است، اظهار داشت: رژيم آل سعود قادر به پذيرش قدرت منطقه‌اي ايران و رهبري اسلام‌گرايي كشورمان در جهان نيست.

وي افزود‌: پادشاهان ديكتاتور آل سعود در هر زماني در صدد آسيب رساندن به ايران اسلامي‌ اند و اينكه بتوانند به عنوان يك مانع در مسير تحقق اهداف ايران در تمامي عرصه ها قد علم كنند.

اين فعال دانشجويي در ادامه با اشاره به بحران داخلي سوريه خاطرنشان كرد:‌ بهترين موقعيت براي سران آل سعود براي رسيدن به رهبري در جهان اسلام، وجود كشمكش هاي داخلي سوريه است كه با حمايت غرب از آشوبگران صورت مي‌گيرد تا از اين موقعيت به بهترين شكل به نفع خود براي رهبري در جهان اسلام استفاده كند.

دبير سياسي مجمع اسلامي دانشجويان در ادامه با بيان اينكه اختلافات دروني عربستان، برگ‌ برنده‌‌ ايران است گفت:‌ مديريت نزاع قدرت در عربستان از ويژگي‌هاي منحصر به فرد رژيم آل سعود است كه توانسته در سياست‌هاي كلي‌اش ثبات داشته باشد ولي با اين حال اختلافات وليعهد‌هاي عربستان بر سر قدرت، شرايط را به نفع ايران رقم مي‌زند كه ما بايد از اين شرايط،  بهترين بهره را ببريم.

كاظمي در پايان ابراز داشت: فعاليت و تبليغات ايران در رسانه‌ها و تمركز به بافت حكومت ديكتاتوري آل سعود در عرصه بين المللي مي‌تواند از اقدامات مثمر ثمر ايران در راستاي تحقق بيداري اسلامي باشد.

/ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.