سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جایزه بزرگ مادرید :

درخشش کشتی گیران ایران در دور اول و دوم

در آغاز روز نخست رقابتهای کشتی جایزه بزرگ مادرید که در سالن دانشگاه ورزش این شهر در حال برگزاری است، نمایندگان کشورمان در دور نخست به پیروزی رسیدند که در مهمترین مسابقه لشکری از سد حريف چیني گذشت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، احسان لشکری در وزن 84 کیلوگرم در دور اول مقابل دانیال دیاز از ونزوئلا نفر اول رقابتهای گزینشی المپیک در چین در سه تایم به پیروزی رسید. در این مسابقه تایم اول با کلینچ و با نتیجه یک بر صفر به سود این حریف به پایان رسید اما در تایم های دوم و سوم لشکری با نتیجه 4 بر صفر و 2 بر صفر به برتری رسید تا دور دوم به مصاف نماینده ترکیه برود.

صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم در دور نخست حاجی یف کشتی گیر روسی الاصل تیم فرانسه را در دو تایم با نتایج مشابقه 6 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم  با برنده دیدار کشتی گیران پورتوریکو و اسپانیا مسابقه می دهد. گابور هاتوش کشتی گیر المپیکی مجارستان و دارنده چند مدال قهرمانی اروپا و علی شعبان اف کشتی گیر المپیکی بلاروس در گروه گودرزی حضور دارند.

حسن رحیمی در وزن 55 کیلوگرم در دور نخست مک فارلان از انگلیس را در دو تایم با نتیجه 8 بر صفر شکست داد تا در دور دوم با مک کینا دیگر نماینده این کشور روبرو شود.گنادی تولبیا کشتی گیر کهنه کار مولداویایی و دارنده مدال نقره جهان و برنز اروپا که مدتی است برای کشور موناکو کشتی می گیرد،  در گروه رحیمی قرار دارد.

مسعود اسماعیل پور در وزن 60 کیلوگرم در دور نخست فارغ از مصر را در دو تایم مغلوب کرد تا در دور دوم به مصاف برنده دیدار کشتی گیران قزاقستان و کلمبیا برود.مهدی تقوی در وزن 66 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با عثمانی از فرانسه مسابقه می دهد.

رضا یزدانی در وزن 96 کیلوگرم در دور نخست مقابل رودریگوئز از اسپانیا در دو تایم به پیروزی رسید تا در دور دوم با برنده دیدار نمایندگان آفریقای جنوبی و مصر مسابقه دهد.

در وزن 120 کیلوگرم کمیل قاسمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف الکسی شیماروف کشتی گیر روسی الاصل کشور بلاروس و دارنده مدال طلای جهان در سال 2011 میلادی می رود. قاسمی در صورت پیروزی در دور دوم به مصاف اسماعیل الدوسکی از مصر نماینده المپیکی این کشور و فاتح چاکراوغلو کشتی گیر مطرح ترکیه ای می رود. روسلان شیخ اف نماینده وزن 96 کیلوگرم کشور بلاروس در المپیک در این رقابتها در یک وزن بالاتر به میدان رفته است و دانیل لیگتی کشتی گیر کهنه کار مجار نیز در این وزن کشتی می گیرد.


رقابتهای کشتی جایزه بزرگ مادرید با حضور 80 کشتی گیر المپیکی از 42 کشور دنیا از امروز شنبه و به مدت دو روز در سه رشته در شهر مادرید اسپانیا برگزار می شود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.