سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

راه اندازی نسل سوم اپراتورهاي مخابراتي ايران در شيراز

نسل سوم اپراتورهاي مخابراتي ايران در شيراز راه اندازي شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس نسل سوم اپراتورهاي مخابراتي ايران با نام تجاري رايتل با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري فارس، در شيراز راه اندازي شد.

  در اين مراسم كه در منزل شهيدان ايزدي از شهداي هشت سال دفاع مقدس و با حضور خانواده اين شهيدان برگزار شد، نخستين ارتباط تصويري اين اپراتور با حرم مطهر احمد بن موسي(ع) برقرار و حاضرين به اين امام زاده واجب التعظيم سلام دادند.

دومين ارتباط تصويري نيز در اين برنامه با حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس برقرار شد.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري فارس در اين مراسم با بيان اين كه همه افتخارات، سربلندي و موفقيت هايي كه نصيب ايران اسلامي شده است، از بركت خون شهدا و رشادت و ايثار آنهاست، اظهار داشت: اگر توطئه هاي دشمنان كشور به ويژه آمريكا به نتيجه نمي رسد، اگر تحريم ها ملت ايران را به زانو در نمي آورد و اگر دانشمندان و متخصصين ما روز به روز، علوم جديدي را به دست مي آورند و پيشرفت هاي جديدي را براي كشور رقم مي زنند، حاصل مجاهدت شهدا و صبر خانواده هاي آنان است.

نافيان با تبريك به مناسبت بهره برداري از اين اپراتور همزمان با نيمه شعبان و ميلاد امام زمان(عج) در شهر شيراز، افزود: اميدواريم مردم شيراز بتوانند از اين امكانات، براي توسعه ارتباطات، توسعه مناسبات اجتماعي و توسعه فرهنگ شهادت و ارزش هاي انقلاب اسلامي، به نحو احسن استفاده كنند.

شيراز اولين شهري است كه در سال 91 به اين ارتباطات دست مي يابد و تا پايان سال جاري، 30 شهر بزرگ كشور از اين ارتباطات بهره مند خواهند شد./س
برچسب ها: رایتل ، شیراز ، سوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.