سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور جباري در تراكتور سازي قطعي شد

هافبك تيم استقلال از اين تيم جدا شد و شرايط براي اين بازيكن طوري پيش رفت كه نتوانست قرارداش را تمديد كند اما در طرفي اعلام شده است كه وي به تراكتور سازي نزديك شده و قراردادش به زودي ثبت مي شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، پس از مذاكراتي كه اين بازيكن با مسئولان مس كرمان و سپاهان انجام داد شرايط براي وي به كلي در استقلال تغيير كرد و حتي اعلام شد مسئولان از وي دلخور شدند زيرا از وي انتظار نداشتند كه جباري در حاليكه به مسئولان قول داده بود به پيشنهاد استقلال فكر كند با تيم هاي ديگر از ليگ ايران مذاكره انجام دهد.

گفتني است ، پيشنها بالا و قابل توجه جباري به همراه فرهاد مجيدي عاملي شدند كه مسئولان اين تيم قيد حضور اين 2 استقلالي را بزنند و به همين دليل تنها گزينه مورد نظر تراكتور سازي است كه گفته مي شود مذاكرات نهايي را با جباري انجام دادند و قرار است پس از صحبت هاي نهايي اين بازيكن براي ثبت قراردادش راهي تبريز شود تا يك فصل را در اين تيم سپري كند.

از آنجا كه تراكتور سازي فصل بعد در ليگ قهرمانان نيز حضور دارد شرايط براي هافبك سابق استقلال مهياست و وي با شرايط مناسب مي تواند يك سال فوتبالي را در جمع تراكتور سازان سپري كند.

با جدايي توزي از تيم تراكتور سازي مسئولان اين تيم اعلام كردند در خط مياني دچار مشكل شدند و جذب جباري شرايط را براي اين تيم تغيير مي دهد.

به همين دليل با جدايي توزي، از تيم تراكتور سازي، مسئولان و مربيان به جذب جباري ترغيب شدند./مح

برچسب ها: استقلال ، تیم ، بازیکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.