سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقا سطح سلامت شهروندان با اجراي برنامه هاي تابستاني

برنامه هاي اوقات فراغتي كه تابستان امسال شهرداري تهران در نظر گرفته با هدفي همچون توسعه نشاط، سرور و پويايي براي شهروندان است.

مدير كل فرهنگي اجتماعي شهرداري تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: برنامه ها و اوقات فراغت با اهدافي همچون توسعه نشاط، سرور و پويايي در ميان شهروندان با  توجه به محوريت خانواده مبتني بر موازين و مقررات ديني،‌كاهش آسيب هاي اجتماعي، ارتقاي آگاهي و تقويت مناسبات انساني و اجتماعي برگزار مي شود.
رمضاني تصريح كرد: گذران اوقات فراغت شهروندان تهراني از ديگر اهداف اين برنامه ها است كه با بهره گيري از ظرفيت ها و امكانات موجود، فراهم سازي و ايجاد امكان تفريحات سالم و مناسب در قالب ورزش همگاني و گسترش تفريحات سالم  و مناسب در قالب ورزش همگاني ارائه خدمات و معرفي امكانات با هدف ارتقا سطح سلامت شهروندان و معرفي فرهنگ هاي بومي و محلي برشمرد.
مديركل فرهنگي شهرداري تهران خاطرنشان كرد: برنامه ها و اوقات فراغت تابستان به سه بخش برنامه هاي متمركز ، برنامه هاي نيمه متمركز و برنامه هاي غيرمتمركز تقسيم مي شود.
وي خاطرنشان كرد: برنامه هاي غير متمركز در ايستگاههاي فرهنگي در تمامي محلات شهر تهران با ايجاد استيج هاي فرهنگي هنري، اجراي برنامه هاي مذهبي نمايشگاهي و كارگاه هاي آموزشي سرگرمي و تفريح شادي و نشاط در سطح 374 محله شهر تهران برگزار و نيمه متمركز به همت سازمان فرهنگي هنري شهرداري در بوستان نهج البلاغه، ولايت پليس و آزادگان برگزار مي شود./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.