سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته آینده کلید می خورد؛

نسخه 02 برنامه پزشک خانواده در شیراز

هفته آینده اجرای برنامه پزشک خانواده در شیراز به عنوان اولین شهر نسخه 02 را کلید می زند.

دکتر شریعتی، مسئول برنامه پزشک خانواده در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: برنامه پزشک خانواده به جایی رسیده که گفتمان رایج نظام سلامت در کشور شده است. بعد از شروع نسخه 02 پزشک خانواده در شهرها تمام دانشگاه های علوم پزشکی وارد اجرای این برنامه شده اند.

وی گفت: برخی از دانشگاه ها که زیر ساخت های اجرای این برنامه را آماده کرده بودند با شتاب خوبی در این برنامه پیش می روند و آن دانشگاه هایی که هنوز زیر ساخت های لازم را آماده نکرده بودند در تلاشند که خود را به دانشگاه های پیش رو برساند.

وی با اشاره به این که نسخه 02 حتی در برخی از نقاط کشور اجرایی شده است عنوان کرد: به طور مثال مراحل اجرای پزشک خانواده شهری در شیراز تقریبأ آمده شده است که طی یک هفته آینده کلید می خورد.

* اجرایی طرح پایلود پرونده الکترونیک سلامت در قم

شریعتی در خصوص پرونده الکترونیک خاطر نشان کرد: پرونده الکترونیک در کل کشور در حال گسترش است که در بعضی از مناطق با سرعت کمتر و در بعضی از مناطق با سرعت بیشتری در حال انجام است. باید توجه داشت که اجرای پرونده الکترونیک ارتباط زیادی با زیر ساخت های ICT دارد که در تلاش هستیم این زیر ساخت ها در کل مناطق کشور فراهم شود./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.