سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"كلارنس پيج" روزنامه‌نگار آمريكايي حاضر در تجمع منافقين:

به دليل سخنراني به نفع منافقين نادم و پريشان هستم/ پول منافقين را پس خواهم داد

در جريان تجمع گروهك تروريستي منافقين بود که یکی از روزنامه نگاران معروف آمریکایی ضمن شركت در تجمع اين گروهك تروريستي در پاریس حمایت خود را از آنها اعلام کرد، حمايتي كه به خاطر آن، گروهك تروريستي منافقين مبلغ بيست هزار دلار را به وي پرداخت كرد.

به گزارش گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "هافينگتون پست"؛ طي سال‌هاي اخير اخبار بسيار زيادي در خصوص پرداخت رشوه‌هاي هنگفت از سوي گروهك تروريستي منافقين به سياسيون آمريكايي و اروپايي و همچنين روزنامه‌نگاران براي حمايت از اين گروهك تروريستي منتشر شده است كه در جديدترين نمونه رسوايي براي اين گروهك حامي ترور، "كلارنس پيج" روزنامه‌نگار آمريكايي با اعتراف به دريافت پول از اين گروهك تروريستي و سخنراني به نفع اين گروهك، از شركت در اين تجمع و سخنراني به نفع آنها ابراز ندامت و پريشاني كرده است.

"كلارنس پيج" در يادداشت خود در روزنامه "هافينگتون پست" با اشاره به اينكه نمي‌دانسته با چه هدفي به اين تجمع دعوت شده، با اشاره به خدشه دار شدن اعتبارش مي‌گويد:"اصلا نمیکردم با صحبت کردنِ پولی به نفع این گروه، اعتبار من خدشه دار خواهد شد".

پيج در ادامه يادداشت خود در خصوص پولي كه به حسابش واريز شده مي‌نويسد: "بابت سخنرانی مبلغ 20 هزار دلار به علاوه هزینه های مسافرت به فرانسه را دریافت کردم اما اكنون از دريافت پول پشیمانم و در تلاشم با باز پس دادن اين مبلغ اعتبار گذشته خود را به دست بیاورم".

پيج در ادامه مي‌افزايد: "از این بابت که به نفع گروهکی سخنرانی کرده‌ام که تنها با ترور و قتل عام سر وکار دارد به شدت نادم و پریشان هستم و دیگر این کار را تکرار نخواهم کرد".

گفتني است این گروهک تروريستي طي سال‌هاي اخير با پرداخت ميليون‌ها دلار رشوه به مسئولان سابق، نیروهای بازنشسته ارتش آمریکا و همچنين روزنامه‌نگاران آنها را فقط به صرف پرداخت پول‌هاي هنگفت متقاعد به حمايت از خود كرده است.

برچسب ها: پاریس ، رشوه ، پیج ، منافقین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.