سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجاديان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

گزينه‌هاي بهتر از خاتمي هم وجود دارد / براي انتخابات رياست جمهوري با کانديدا مي‌آييم

عضو حزب کارگزاران سازندگي گفت: در ميان اصلاح‌طلبان گزينه‌هاي بهتر و قوي‌تر از خاتمي وجود دارد که مي‌توانند در جهت خدمتگذاري به مردم فعاليت کنند.

مرتضي سجاديان عضو حزب کارگزاران سازندگي در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ضمن تکذيب اخبار برخي رسانه ها مبني بر آغاز جلسات کارگزاران براي انتخابات رياست جمهوري آينده، اظهار داشت: کارگزاران سازندگي جلساتي به صورت رسمي نداشته  و اخبار مطرح شده در رسانه ها فقط درحد فضاسازي است اما مثل ساير تشکل‌ها و احزاب  جلسات درون تشکلاتي داشته است.

وي با اشاره به اهميت انتخابات رياست جمهوري گفت: احزاب و تشکل هاي مختلف با اجماع بر روي افراد اصلح زمينه هاي لازم را براي حضور پر نشاط مردم در عرصه فراهم کنند.

سجاديان ادامه داد: در ميان اصلاح طلبان گزينه هاي بهتر و قوي تري از خاتمي وجود دارد که مي توانند در جهت خدمتگذاري به مردم فعاليت کنند.

عضو حزب کارگزاران سازندگي در نفي تکيه تشکل ها بر يک فرد خاص، افزود: نبايد بر روي يک فرد خاص تکيه کرد چرا که اگر اين رويکرد بر تشکل ها حاکم شود، مرگ آن طيف حتمي است.

سجاديان با اشاره به اينکه اصلاح طلبان فراتر از حزب و جناح مي انديشند، گفت: اصلاحات براي انتخابات رياست جمهوري فراتر از احزاب و تشکل فکر مي کند و در نهايت با توجه به متفاوت بودن سليقه ها ميان آنان بر روي يک گزينه به اجماع مي رسند.

وي ادامه داد: اصلاح طلبان در انتخابات شرکت مي کنند و کانديدا هم خواهند داشت./س3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.