سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موافقت لين با قرارداد 29 ميليون دلاري؛

ستاره تايواني الاصل يك قدم نزديك تر به " راكتز"

جرمي لين پديده تايواني الاصل تيم بسكتبال نيويورك نيكز آمريكا با پيشنهاد 29 ميليون دلاري و قرارداد چهار ساله با هيوستون راكتز موافقت كرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، جرمي لين پديده  تايواني الاصل كه فصل قبل پيش از مصدوميت زانو آمار 14.6 امتياز و 2/6 پاس منجر به گل را در تيم بسكتبال نيويورك نيكز از خود به جا گذاشته بود با پيشنهاد 29 ميليون دلاري هيوستون راكتز موافقت كرد هر چند براي انجام مراحل نهايي انتقال بايد تا روز 21 تير صبر كند.

هيوستون راكتز كه به خاطر سالها بازي يائومينگ ستاره 230 سانتي متري چين در اين تيم، در ميان كشور هاي آسيايي نيز به خوبي شناخته شده است اين بار به دنبال شكار ستاره ديگري از آسيا با ابعاد كوچكتر و در پست گارد راس است.

*جيسون كيد در راه نيويورك نيكز

 هر چند هنوز انتقال جرمي لين به هيوستون قطعي نشده اما تيم نيويورك نيكز به سرعت به فكر جذب جايگزين اين بازيكن آسيايي افتاده است جيسون كيد كه در حال حاضر بازيكن آزاد محسوب مي شود با قيمت 9 ميليون دلار براي 3 فصل در آستانه عقد قرار داد با نيكز و جايگزيني لين قرار دارد.

 كيد كه در سال 94 با پيوستن به تيم دالاس ما وريكز وارد ليگ بسكتبال حرفه اي آمريكا NBA  شد در آستانه 40 سالگي و نوزدهمين سال حضورش در NBA قرار دارد و حتي در صورت ماندن جرمي لين در نيويورك نيز ذخيره اين بازيكن خواهد بود./مح

برچسب ها: جرمی ، تایوانی ، موافقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.