سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

یداری اسلامی نوید بخش ظهور یگانه منجی عالم بشریت است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزكوه گفت: بیداری اسلامی منطقه و جهان اسلام، نوید بخش ظهور یگانه منجی عالم بشریت است.

حجت الاسلام 'داود ضمیر رضوانی' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن  اظهارداشت: همه كارهای خداوند متعال از روی حكمت است و همانگونه كه بعثت پیامبران و جانشینی امامان معصوم (ع) به جای نبی مكرم اسلام (ص) حكیمانه بود، غیبت امام زمان (عج) نیز خالی از حكمت نمی باشد.

وی گفت: به تعبیر امام خمینی (ره) 'خداوند حضرت بقیة الله را برای بشر در روز مبادا ذخیره كرد تا بشریت به این نتیجه برسد كه باید راه خدا را در پیش گیرد'.

رییس اداره تبلیغات اسلامی فیروزكوه افزود: اینكه گفته می شود وقتی جهان پر از ظلم و جور شد، آنگاه با ظهور آن حضرت به سوی عدل و داد رهنمون خواهد شد، خود برگرفته از همین تفكرات است.

وی تصریح كرد: عدم ظهور آن حضرت ناشی از عدم احساس نیاز بشریت امروز به منجی است و لذا باید كماكان صبر كنیم تا زمان ظهور فرا برسد.

رضوانی با اشاره به وقوع بیداری اسلامی منطقه و جهان اسلام، خاطرنشان كرد: امروز مردم این كشورها به درستی دریافته اند كه راه سعادت با كناره گیری و فاصله گرفتن از كفار و منكران قیامت است و لذا در تلاشند تا خود را از زیر یوغ آنان بیرون بكشند.

وی گفت: وقوع این تحركات نویدبخش آن است كه مردم نیاز به منجی را احساس كرده اند و این احساس باعث شود تا خداوند به زودی یگانه منجی عالم را برای نوع بشر ارزانی بدارد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.