سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفیسه روشن از معمای "ساختمان 85" می گوید

حضور نفیسه روشن در برنامه "ما و شما" سیمای کردی و پخش فیلم تلویزیونی "باغچه بان" از سیمای آذری، برنامه هایی است که شبکه جهانی سحر برای یکشنبه این هفته مخاطبان خود در نظر گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، نفیسه روشن که در این سریال نقش دختری عصبی مزاج به نام پری را بازی کرده، خاطرات خود را در عرصه بازیگری برای بینندگان کرد زبان برنامه "ما و شما" بیان خواهد کرد.

پخش مجموعه تلویزیونی "ساختمان 85" از 5 تیر ماه از سیمای کردی شبکه جهانی سحر آغاز شده و هر شب ساعت 22:45 به وقت تهران از این سیما پخش می شود.

پخش گزارش مردمی از اربیل عراق و گزارش پشت صحنه برنامه های سیمای کردی از دیگر آیتم های برنامه "ما و شما" به تهیه کنندگی مصطفی سیفی است که یکشنبه هر هفته ساعت 22:00 به وقت تهران به مدت 40 دقیقه به طور زنده از سیمای کردی پخش می شود.

* زندگی جبار "باغچه بان" به روایت سیمای آذری

براساس این گزارش، بینندگان سیمای آذری نیز یکشنبه این هفته ساعت 17:30 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه، شاهد فیلم تلویزیونی "باغچه بان" خواهند بود.

این فیلم تلویزیونی به سرپرستی مهدی حسین زاده و مدیریت دوبلاژ محمدعلی نوروش به زبان آذری دوبله شده است. غلامرضا صفوی ترجمه متون این فیلم را بر عهده داشته است و صداپیشگانی همچون سعید بحرالعلومی، شهباز دولت نژاد، ونوس محسن زاده، محمدعلی نوروش، علی احمدی آده، لعیا نبیل پور، یوسف نوعی و صداقت نجف وند به گویندگی در آن پرداخته اند.

صدابرداری و افکت دوبله این فیلم تلویزیونی بر عهده ساناز اکبری بوده و میکس آن را صادق صبور انجام داده است.

فيلم تلويزيوني "باغچه بان" به كارگرداني و نویسندگی جهاندخت خادم و تهیه کنندگی محمد حسین پور، محصول گروه مستند شبکه 2 سیما است و زندگي پرفراز و نشيب جبار باغچه‌بان، بنيانگذار آموزش ناشنوايان در ايران را در سه دوره كودكي، نوجواني و ميانسالي در فاصله زمانی 1264 تا 1345 خورشيدي به تصوير کشیده است.وی نخستين مؤلف کتاب های فارسي و رياضي اول دبستان به شكل مصور است و علاوه بر كتاب آموزش الفباي دانش آموزان كر و لال، كتاب‌هاي بسياري براي آموزش كودكان پيش دبستاني به نگارش درآورده است.

علي باقري، تبسم هاشمي، شهين نجف زاده، آيلار هاشمي، شهريار حسين پور، امير غريب زاده، جعفر قلي زاده، بهرام بهرامي، سياوش خادم حسيني، مهسا صيادي، اصغر غمخوار، كيميا و رضا نيكويي از جمله بازیگران فیلم تلویزیونی "باغچه بان" هستند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.