سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

نخستین پورتال مهدویت كشور به بهره برداری رسید

معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) كشور گفت:به مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی موعود (عج) نخستین پورتال مهدویت به صورت آزمایشی در كشور مورد بهره برداری قرار گرفت.


'مسعود دریس' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان افزود: نسخه آزمایشی این پورتال در مرحله پیش ثبت نام است كه بیش از چهار هزار نفر تاكنون در این پورتال ثبت نام كرده اند.

وی گفت:این پورتال از پیشرفته ترین پورتال های روز دنیاست كه برای نخستین بار سامانه مخاطب محور آنلاین در آن نصب شده است.

دریس افزود:هر مخاطبی در هر جای كشور می تواند با ارسال پیامك به سامانه 10000012 ثبت نام كند و هر گونه سوالی پیرامون حضرت امام زمان (عج) دارد ، سوال كند.

معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) كشور بیان داشت: پورتال مهدویت، پاسخ گویی آنلاین را تا پاسی از نیمه شب نیز انجام می دهد.

دریس یادآورشد: دراین راستا با 10 استاد هماهنگی شده كه به صورت تخصصی و آنلاین پاسخ گوی سوالات مخاطبان خواهد بود.

وی تصریح كرد :ارزیابی پورتال مهدویت توسط مخاطبان انجام می شود.

دریس افزود:بانك سوالات ،پرسش و پاسخ ها و گفت و گوها با اساتید، به طور كامل در این سامانه ثبت و ضبط می شود.

وی از پیش خوان محصولات مهدویت برای نخستین بار در پورتال مهدویت خبر داد و گفت: محصولات مهدوی با كیفیت كه مورد تایید بنیاد مهدویت هستند در این پورتال ارایه شده است.

دریس اظهار داشت: هر مخاطبی كه از هر جای كشور بتواند ضمن ارتباط با این پورتال برنامه مهدوی داشته باشد و به معاونت طرح و برنامه ارسال كند توسط این معاونت مطالعه و بررسی می شود و در صورت تایید در شورای طرح و برنامه محدوده مكانی و زمانی نخواهیم داشت و بر روی پورتال ارایه می شود.

دریس گفت: همه فعالیت های مهدوی و فعالان مهدوی توسط بنیاد مهدوی كشور رصد می شود و مخاطبانی كه وارد پورتال مهدوی شوند به عنوان عضو عادی ثبت نام خواهند شد و به بخشی از فعالیت های پورتال دسترسی خواهند داشت.

دریس گفت: پورتال مهدویت در عید سعید فطر به صورت رسمی در كشور مورد به بهره داری قرار خواهد گرفت./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.