سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) شاعر مشهدی به عنوان جوان برتر معرفی شد

یک جوان مشهدی موفق به کسب عنوان جوان برتر در بخش ادبیات جشنواره حضرت علی اکبر(ع) شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سلمان نظافت یزدی با اشاره به نتایج برگزاری چنین جشنواره هایی گفت: یکی از ویژگی های جشنواره حضرت علی اکبر(ع) گستردگی آن در موضوعات مختلفی است که فقط مختصص جوانان می باشد لذا ادامه برگزاری چنین جشنواره هایی برای جوانان بسیار امیدبخش است.

وی افزود: اکنون که جشنواره به اتمام رسیده است؛ امیدوارم مسئولین نگاهی فصلی و مقطعی به جوانان نداشته باشند و با ایجاد کارگروههایی از پتانسیل های جوانان متخصص و علاقمندی که در چنین جشنواره هایی فرصت معرفی توانمندیهای خود را می یابند؛ استفاده بهینه کنند.

نظافت یزدی همچنین ابراز امیدواری کرد: در سالها ی آینده برگزاری این جشنواره از حالت رسمی خود خارج و به یک محفل خودمانی تبدیل شود تا جوانان با شرکت در آن از فرصت همنشینی با مسوولان بهره گیرند و به بیان خواسته ها، نیازها و دغدغه های خود بپردازند.

نظافت یزدی آغاز کار خود را در زمینه شعر، از سنین خردسالی عنوان کرد و گفت: کتاب سرزمین هزار خورشید و کتاب حلزونی در آستانه دنیا،2 اثر ارائه شده من به جشنواره حضرت علی اکبر (ع) امسال بود که دربخش ادبیات مقام دوم را به دست آورد.

وی در خصوص کتاب سرزمین هزار خورشید گفت: این کتاب را با موضوع دفاع مقدس و با نگاهی اجتماعی نوشتم؛ در این کتاب نگاه یک جوان که شاید خودش مقوله دفاع مقدس را درک نکرده باشد دیده می شود و همین موضوع یکی از مسائل مهمی بود که مورد توجه داوران این جشنواره قرار گرفت.

این جوان برتر مشهدی در ادامه به برنامه های آینده خود در حوزه شعر اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک قصد دارم کتابی سه جلدی را در خصوص شعر دفاع مقدس و نقش شعر سپید در آن تهیه کنم و با جمع آوری اشعار شاعران این حوزه به مصاحبه با آن افراد خواهم پرداخت.

وی در پایان از مسئولان خواست تا به جوانان نگاهی فصلی نداشته باشند و با توجه هر چه بیشتر از گذشته به این قشر، فضا را گونه ای مهیا کنند تا این نسل بتواند توانایی های خود را به اثبات برساند./س


برچسب ها: جوان ، مشهدی ، موفق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.