سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام بيش از 10 ميليون دانش آموز در سراسر كشور

آمار ثبت نام دانش آموزان دوره هاي تحصيلي ابتدايي ، راهنمايي و متوسطه سراسر كشور در سايت نام نويسي از مرز ده ميليون نفر گذشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، نوري ، رئيس مركز آمار ، با اعلام مطلب فوق افزود: بر اساس آمار ثبت شده سامانه نام نويسي تا تاريخ 15 تير ماه ، از مجموع  كل دانش آموزان ، تعداد 10 ميليون و 107 هزار و 834  دانش آموز مراحل ثبت نامي خود را در سامانه تكميل كردند كه اين تعداد ، 82 درصد از دانش آموزان سراسر كشور را شامل مي شود.
 رئيس مركز آمار، فناوري و اطلاعات آموزش و پرورش افزود : از مجموع يك ميليون 81 هزار دانش آموز پايه پنجم ابتدايي تا تاريخ 15 تيرماه  ، 985 هزار و 51  دانش آموز كه معادل 91 درصد دانش آموزان پايه پنجم در آستانه ورود به ششم ابتدايي هستند ، ثبت نام كرده اند.
نوري افزود: از مجموع كل دانش آموزان دوره ابتدايي هم ،  شش ميليون و 328  هزار و 771 دانش آموز كه معادل 93.2 دانش آموزان دوره ابتدايي است با ورود به سامانه نام نويسي ثبت نام كرده اند.
وي با اشاره به اينكه 91 درصد دانش آموزان اول و دوم راهنمايي هم با ورود به سامانه ثبت نام مراحل ثبت نامي خود را تكميل كرده اند، افزود : تا كنون يك ميليون و 954 هزار و 887 دانش آموز از مجموع دانش آموزان اول و دوم راهنمايي براي ورود به سال جديد تحصيلي نام نويسي كرده اند.
 نوري در ادامه خاطر نشان ساخت: يك ميليون و 810 هزار و 310 دانش آموز دوره متوسطه هم با مراجعه به سامانه نام  نويسي ، مراحل ثبت نامي خود را تكميل كرده اند كه اين تعداد 54.8 درصد دانش آموزان دوره متوسطه را شامل مي شود.
 رئيس مركز آمار، فناوري و اطلاعات آموزش و پرورش با بيان اين كه استان سيستان و بلوچستان رتبه نخست ثبت نام را در سامانه ثبت نامي وزارت آموزش و پرورش از آن خود كرده است افزود : در اين استان بيش از 89 درصد از دانش آموزان با ورود به سامانه ثبت نام كرده اند.
 وي در پايان تصريح كرد : استان هاي گلستان  با 88 درصد و خراسان جنوبي و ايلام  با 87  درصد رتبه هاي دوم و سوم آمار ثبت نامي دانش آموزان را در كشور از آن خود كرده اند./ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.