سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان /

فراهم شدن تسهیلات ویژه برای بهره مندی کشاورزان از خدمات بیمه تامین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان از تسهیلات ویژه برای بیمه کشاورزان گلستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران  گرگان ، حسین امیری با بیان این که گلستان قطب کشاورزی ایران است گفت : به این منظور برای کشاورزان تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شده است و کشاورزان می توانند به شرط داشتن کارگر، تا سقف 5 نفر از معافیت 20 درصدی حق بیمه برخوردار شوند.

وی افزود : هم اکنون بیش از پنج هزار و 800 نفر کشاورز و کارگر کشاورزی در استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته اند.

وی به بیمه شدگان کارگران ساختمانی نیز اشاره کرد و گفت: با تحت پوشش قرار گرفتن یک هزار و 175 نفر کارگر ساختمانی در سه ماهه امسال، تعداد این بیمه شدگان در استان به بیش از 9 هزار نفر رسید که با توجه به جذب ظرفیت بیشتر در نیمسال دوم امسال این تعداد تا پایان سال افزایش می یابد.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان گلستان به بیمه قالیبافان و زنان خانه دار نیز اشاره کرد و گفت: تمامی قالیبافان و زنان خانه دار می توانند با حداقل نرخ حق بیمه از مزایای تأمین اجتماعی برخوردار شوند و سایر افرادی که مایل به بیمه شدن هستند نیز می توانند با استفاده از انواع بسته های بیمه ای تأمین اجتماعی از مزایای آن برخوردار شوند تا با تدبیر امروز خوشبختی و آینده ای بهتر را برای خود رقم زنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.