سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخش چهارم مصاحبه اسد با روزنامه جمهوريت تركيه

بشار اسد رئیس جمهور سوریه با تاكيد بر حفظ كرامت شهروندان كشورش ، اطمينان داد تحریم‌ها علیه دمشق هرچقدر هم شدید باشد، موضع سوریه را تغییر نمی‌دهد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران خبرگزاری رسمی سوریه ؛ بخش چهارم مصاحبه بشار اسد با روزنامه جمهوریت تركيه روز گذشته منتشر شد و  رئیس جمهور سوریه طي آن به موضوع تحریم‌های غرب علیه کشورش پرداخت.

براساس اين گزارش ، بشار اسد در پاسخ به سوالی درباره امکان پایداری سوریه در برابر تحریم تحمیلی سخت بر این کشور، گفت : تا زمانیکه ما بر حق هستیم ، تا زمانیکه ما کرامت خود را حفظ می‌کنیم و تا زمانیکه ما به میهن خود وفاداریم، تحریم‌ها هر چقدر هم شدید باشد موضع ما را تغییر نخواهد داد.

بشار اسد در روزهای اخیر در چند مصاحبه اعلام کرده است که برای حل بحران کشورش هیچ راهکار تحمیلی خارجی را نمی‌پذیرد و مردم کشورش باید تصمیم‌گیرنده باشند.

اسد با اشاره به تبادل اقتصادی اجتماعی در مرز ترکیه و سوریه تاکید کرد که این مرزها به مرز قاچاق سلاح و نفوذ دادن تروریست‌ها به سوریه تبدیل شده است.


وي تاکید کرد ، اگر خلل امنیتی در ترکیه به وجود آمده است، نتیجه سیاست دولت ترکیه است. دولت ترکیه می‌خواهد مسئولیت خود را علیه دیگران [یعنی سوریه] بیندازد.

لازم به ذكر است ، روز گذشته کشورهای ضدسوری در نشست «دوستان سوریه» در پاریس بر تشدید تحریم‌ها علیه سوریه تاکید کردند.
برچسب ها: اسد ، سوریه ، جمهوریت ، ترکیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.