سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

پیروزی پرگل صبای قم با در برابر حرف ترکیه ای

تیم فوتبال صبای قم در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اردوی آماده‌سازی ترکیه برابر تیم الازیک اسپورت این کشور به برتری پر گل دست یافت.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در این دیدار که در زمین چمن شماره یک مجموعه ورزشی گرین پارک در 40 کیلومتری شهر ازمیر برگزار شد، صبایی‌ها در دقیقه 24 این مسابقه و در حالی که در تدارک حمله‌ای مناسب به سمت دروازه تیم الازیک اسپورت بودند، اکبر صادقی هافبک شوتزن و طراح صبای قم با ضربه‌ای مهار نشدنی از پشت محوطه جریمه، صبای قم را به گل اول این دیدار رساند.
در دقیقه 53 مسابقه محسن بیات با عبور از صف مدافعان تیم فوتبال الازیک اسپورت ترکیه در موقعیت مناسبی برای باز کردن دروازه حریف قرار گرفت و توانست با ضربه‌ای دقیق برای دومین بار دروازه نماینده فوتبال ترکیه را باز کند.
در فاصله 10 دقیقه به پایان مسابقه صبای قم بار دیگر به گل رسید و این بار محمد عرب‌خراسانی هافبک بومی و آینده دار صبای قم که کاپیتان تیم امیدهای صبای قم بوده است، گل سوم را به ثمر رساند.
پنج دقیقه بعد مجید هوتن بازیکن میانی صبای قم در سمت چپ با عبور از مدافع راست تیم الازیک اسپورت ترکیه خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و توانست گل چهارم تیم فوتبال صبای قم را درون دروازه تیم حریف قرار دهد.
این دیدار با یک گل دیگر به پایان خوش خود برای تیم فوتبال صبای قم نزدیک شد و طی آن در دقیقه 90 میلاد سلیمان فلاح مهاجم کرجی صبای قم با موفقیت در عبور از مدافع مستقیم خود با ضربه‌ای در زاویه راست دروازه‌بان تیم الازیک اسپورت ترکیه، تیمش را به گل پنجم رساند./س
برچسب ها: قم ، صبا ، بازی تدارکاتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.