سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپت ديلي:

ايران از تهديدهاي آمريکا و اروپا هراسي ندارد

ايران از تهديدهاي غرب هراسي به خود راه نمي دهد و آزمايش موشکي اخير اين کشور نيز به روشني همين را نشان مي دهد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلويزيون اينترنتي ترومپت ديلي، در حالي که آمريکايي ها مراسم سالگرد استقلال خود در چهارم ژوئيه را جشن مي گرفتند ، احتمالا به رزمايشي هم که ايرانيان اين هفته برگزار کردند نگاه مي كردند.

اين هفته ايران همچنين اعلام کرد که از عبور هر نفت کشي که بخواهد از تنگه هرمز عبور کند جلوگيري مي کند. هرمز تنگه اي است که يک پنجم نفت دنيا از آن عبور مي کند.

وي ادامه داد مساله اينجاست که ايران، به قول جول هيليکر مقاله نويس ترومپت ديلي، ديگر از آمريکا يا اروپا نمي ترسد زيرا مي داند که غربي ها فقط شعار مي دهند و سر صدا راه مي اندازند و توان انجام كاري را ندارند.

البته علت اين امر نيز انتخابات آمريکا در ماه نوامبر نيست و حتي بعد از ماه نوامبر نيز رهبران غرب، به قدري درباره تاثير احتمالي جنگ بر اقتصاد لرزان خود نگران هستند که از هر گونه رويارويي عقب مي نشينند.

وي نوشته است که يک روز قبل از اجرايي شدن تحريم ها، آمريکا، چين و سنگاپور را از مجازات هاي خود معاف کرده است تا حمايت آنان را در فشار بر ايران به دست آورد.

در واقع واشنگتن به چين که يک پنجم نفت خود را از ايران تامين مي کند معافيت داده است تا نفت خود را از اين کشور خريداري کند.


برچسب ها: ایران ، غرب ، تهدید ، آمریکا ، اروپا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.