سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

تحریم ها در آینده نزدیک دچار شکست می شود

امام جمعه موقت دهدشت گفت: با توجه به پشتوانه دینی ملت ایران تحریم های نفتی دشمنان برضد ایران بی فایده بوده و با شكست مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام سید 'عبدالمطلب تقوی' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ،تحریم های نفتی ایران را جنگ روانی و تبلیغاتی كشورهای غربی دانست و افزود: با توجه به وابسته بودن كشورهای اروپایی به نفت خام ایران این تحریم ها در آینده ای نزدیك دچار شكست می شوند.
وی با اشاره به بستن تنگه هرمز به عنوان انتقام تحریم های نفتی ایران، بیان كرد: از آنجا كه این تنگه مجرای اصلی گذر یك چهارم نفت جهان است در صورت بسته شدن این تحریم ها را با شكست مواجه می كند.
تقوی اظهار داشت: گرچه برای كشورهای غربی ثابت شده كه تحریم ایران همواره با نتیجه عكس همراه است ولی تدابیر لازم برای مقابله با تحریم ها برضد اقتصاد ایران اتخاذ شده و ایران در این زمینه هیچگونه نگرانی نخواهد داشت.
وی با اشاره به اینكه این تحریم ها ایران را دچار خساراتی كرده، عنوان كرد: بر اساس گزارش های رسیده از دستگاه های اطلاعاتی و موسسه های مطالعات اقتصادی خسارت های ایران اندك ولی خسارتی كه جهان صنعتی و در حال توسعه از تحریم ایران متحمل می شود بسیار سنگین خواهد بود. /س
 
برچسب ها: تحریم ، نفت ، شکست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.