سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واليباليست هاي ناشنوا به دنبال كسب مقام جهاني هستند

تيم ملي واليبال ناشنوايان آماده ي حضور در مسابقات جهاني بلغارستان مي شوند اين در حالي است كه از حريفان جهاني خود براي مصاف با آنها آشنايي و اطلاع دقيقي ندارند.

داخم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم ملي واليبال ناشنوايان مسابقات جهاني بلغارستان را پيش رو دارند از اين رو براي آمادگي هرچه بيشتر آنها در اين مسابقات اردوهاي منظم و مستمري را براي آنها برنامه ريزي كرديم.

طبق قرعه كشي كه صورت گرفت تيم ملي واليبال كشورمان در گروه A با تيم هاي بلغارستان و برزيل و آفريقاي جنوبي هم گروه شده است و با توجه به اينكه حدود 16 تيم از كشورهاي مختلف جهان در اين مسابقات شركت مي كنند لذا محك جدي براي واليباليست هاي كشورمان محسوب مي شود.

وي افزود: تيم ملي واليبال ناشنوايان علي رغم اينكه در تجربه ي حضور در اين مسابقات را دارند اما تاكنون موفق به كسب مقام جهاني نشده اند و اميدواريم كه مسابقات بلغارستان با دستاوردهاي مهم و افتخار آفريني واليباليست ها همراه باشد.

داخم افزود: تيم ملي واليبال ناشنوايان در چهار دوره مسابقات المپيك شركت داشته است كه در المپيك 1973 سوئد و 1977 روماني و 1997 دانمارك نائب قهرمان و در المپيك 1989 كه به ميزباني كشور نيوزلند برگزار شد.

تيم ملي واليبال كشورمان رده سوم اين دوره از مسابقات را از آن خود كرده است ولي متاسفانه مدت زمان طولاني است كه در مسابقات المپيك مقامي كسب نكرده اند و با وجود اينكه در همه ي دوره ها اعزام شده اند اما در كسب مقام ناكام بودند.

وي افزود: تيم ملي واليبال بانوان به دليل عدم وجود بودجه مناسب به مسابقات جهاني بلغارستان اعزام نمي شوند از اين رو تمام هدفمان شركت و اعزام آنها به مسابقات المپيك 2013 است و با توجه به زمان مناسبي كه تا شروع مسابقات المپيك در اختيار داريم لذا در اسرع وقت در خصوص برنامه اردوهاي تيم ملي بانوان به بحث و تبادل نظر مي نشينيم تا بانوان واليباليست با قدرت در مسابقات المپيك 2013 شركت كنند.

گفتني است، اعزام تيم ملي واليبال به مسابقات جهاني بلغارستان 23 مرداد است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.