سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران خبر داد:

احداث خط لوله گاز دهم سراسری با 3500 میلیارد ریال اعتبار

احداث خط لوله گاز دهم سراسری با اعتبار 3500 میلیارد ریال، صنایع جنوب استان اصفهان را تقویت خواهد کرد.

 به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شانا،علیرضا غریبی با بیان این که این خط لوله در مسیری به طول 175 کیلومتر در دست اجراست، افزود: تاکنون یکصد کیلومتر از خط لوله یاد شده حد فاصل عسلویه ـ پتاوه آماده و تزریق گاز شده است.

 وی گفت: برای احداث ادامه خط لوله دهم (75 کیلومتر لوله باقی مانده) 25 کیلومتر تامین لوله شده است و بقیه نیز به تدریج تامین می شود.

غریبی احداث انشعابی 40 اینچ به طول30 کیلومتر را بخش دیگری از عملیات احداث خط لوله گاز دهم سراسری اعلام و اظهار کرد: خط لوله گاز دهم سراسری با هدف تقویت صنایع جنوب اصفهان ایجاد شده و خط لوله منشعب از آن با پیش روی به سمت این استان، این هدف را محقق کرده است

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران هزینه برآورده شده برای اجرای خط لوله گاز دهم سراسری 3500 میلیارد ریال اعلام کرد.

شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به عنوان یکی از زیرمجموعه های اصلی شرکت ملی گاز ایران، طرح های متعددی در زمینه احداث خطوط لوله و تاسیسات تقویت فشار گاز به عهده دارد که خط لوله گاز دهم سراسری از جمله آنهاست.

این شرکت علاوه برخط لوله دهم، خطوط دیگری همچون احداث ادامه خط ششم سراسری و  ادامه خط لوله هفتم سراسری را به عهده دارد.

اجرای 20 میلیارد دلار طرح در قالب احداث 10 هزار کیلومتر خطوط لوله فشار قوی و 50 تاسیسات تقویت فشار،‌ مسئولیت های تکلیفی به شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در برنامه پنجم توسعه استعب/.

برچسب ها: گاز ، نفت ، توسعه ، خط لوله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.