سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیا همه وب سایتها سالم هستند؟

مرورگرهای وب شما را قادر می سازند تا به وب گسترده جهانی دسترسی داشته باشید و به مقادیر زیادی از اطلاعات دست یابید اما همه وب سایتها سالم نیستند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) طی هشدارهایی کاربران را به استفاده درست از مرورگرهای وب دعوت کرده است که از آن جمله میتوان به مواردی از قبیل استفاده از آخرین نسخه مرورگر وب؛ فعال ساختن تنظیمات محرمانه، انجام آخرین به روز رسانی ها و اصلاحیه ها دعوت کرده است.
 
بنا براین گزارش، کاربران اینترنتی هنگام استفاده از مرورگرهای وب باید همواره توجه داشته باشند که از نام کاربری و رمزهای عبور متفاوت برای سایتهای مختلف یا حساب های کاربری خود استفاده کنند ؛همچنین قبل از آنکه اطلاعاتی را وارد وب سایتی کنند به دنبال آیکن قفل یا عبارت https:// در نوار آدرس بگردند تا امنیت سایت احراز شود.
 
طبق هشدارهای پلیس فتا کاربران هنگام استفاده ازسایتهای مختلف اینترنتی باید تمام فایل های دانلود شده را قبل از باز کردن اسکن کرده و کوکی ها و زبان های اسکریپت نویسی را بدون آنکه هدف آنها را بدانند تایید نکنند.
 
گفتنی است:دانستن برخی از تهدیدهای ذاتی وب گسترده جهانی به کاربران کمک میکند تا سرقت هویت یا استفاده ی غیرمجاز از رایانه در امان باشند./عط
برچسب ها: وب ، سایت ، محرمانه ، دانلود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.