سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت بازیهای پلتفرم آندروید توسط بازی سازان ایرانی

بازی سازان ایرانی فقط به ساخت بازیهای قابل اجرا بر روی کامپیوتر اکتفا نکرده و در دومین نمایشگاه بازیهای رایانه ای تهران بازیهای آندروید برای گوشی های همراه عرضه کرده اند.

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران، سید علی کسایی، سازنده بازی "زیگول و بچه عقاب گمشده" در گفتگو با خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:
 
این بازی بر روی پلتفرم آندروید (گوشی همراه و تبلت ها) قابل اجرا بوده و سبک آن اکشن ماجراجویی است.
 
وی با اشاره به اینکه بازی زیگول و بچه عقاب گمشده دارای یک ساعت گیم پلی است، افزود: در این بازی بچه عقابی توسط یک کرکس از لانه خود که بالای جنگل دماوند است به پایین پرتاب شده و بازیکن باید در هشت مرحله این بچه عقاب را به لانه برگرداند.
 
کسایی تصریح کرد: مراحل بازی در محیط های جنگلی، میان ابرها و کوهپایه ها می گذرد و طیف سنی کودک و نوجوان مخاطبان اصلی این بازی هستند.
 
سازنده بازی زیگول و بچه عقاب گمشده گفت: با توجه به اینکه صنعت بازی سازی در ایران نوپا است، رقابت با بازیهای خارجی پلتفرم PC بسیار مشکل بوده اما بازار آندروید در جهان نوپا است و امکان رقابت و پیشرفت در این زمینه برای همه یکسان است.
 
وی ادامه داد: تولید بازی زیگول و بچه عقاب گمشده که به تازگی وارد بازار شده است، سه ماه و نیم به طول انجامید و بعد از آن بازی "سیاره کله بشقابی" را در دستور کار خود قرار داده ایم که امیدواریم این بازی اوایل شهریور ماه امسال در دسترس علاقه مندان قرار گیرد./عط
برچسب ها: بازی ، آندروید ، پلتفرم ، کودک ، تبلت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.