سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير فني كميته ملي پارالمپيك:

با برنامه ريزي علمي راهي پارالمپيك 2012 مي شويم

مدير فني كميته ملي پارالمپيك داشتن برنامه ريزي علمي براي حضور در رقابت هاي پارالمپيك 2012 را نقطه قوت مسئولان ورزش هاي جانبازان و معلولان كشورمان بر شمرد.

بهروز برجسته در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: مهرماه سال گذشته يكي از مهمترين قدم ها را در كميته ملي پارالمپيك جهت موفقيت در مسابقات لندن را برداشتيم و آن برگزاري يك دوره كلاس براي مربيان بود تا با علم روز برنامه ريزي ورزشي آشنا شوند در همين كلاس ها برنامه آماده سازي مسابقات را نوشته و آن را نقد و بررسي كرديم و نتيجه آن برنامه جامعي شد كه هم اكنون مربيان و سرپرستان تيم ما در حال اجراي آن هستند.

وي افزود: در ورزش يكي از عواملي كه باعث مي شود روش هاي سنتي و مدرن برنامه ريزي رو در روي هم بايستند و يكديگر را نفي كنند عدم استفاده همزمان از هر دوي اين روش ها در برنامه ريزي است مسلما نمي توان منكر تجربيات مربياني شد كه شايد سي سال در كنار رشته هاي ورزشي فعاليت كرده و مقام قهرماني هم بدست آورده اند.

برجسته ادامه داد: حال اگر اين تجربيات درون برنامه ريزي مدرن گنجانده شود همان برنامه ريزي ايده آلي بدست خواهد آمد كه هم اكنون ما در كميته ملي پارالمپيك از آن استفاده مي كنيم.

وي خاطر نشان كرد: ما برنامه ريزي هاي دقيق علمي وارد بازي هاي پارالمپيك 2012 مي شويم و مطمئن هستيم كه با انجام دقيق برنامه ها دست پر به كشور باز خواهيم گشت.

برچسب ها: کمیته ملی ، رقابت ، مربیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.