سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث 10 هزار مترمربع سرای محلات در ورودی غربی پایتخت

شهردار منطقه 9 از احداث 10 هزار مترمربع سرای محلات در ورودی غربی پایتخت خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری بخش عمده ای از این پروژه ها به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نصراله آبادیان در این خصوص افزود: فضای کاری معاونت فنی و عمران منطقه در سال جاری متفاوت تر شده و قالب کارهای مستمر از نظر اعتبار ریالی و حجم کاری 20 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است .
وی با بیان اینکه احداث سه سرای محله در محلات شهید دستغیب ، امامزاده عبدالله (ع) و فتح در سال جاری در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: با توجه به رویکرد محله محوری و در راستای ارتقاء سرانه های فرهنگی و آموزشی محلات اقدامات اساسی و زیربنایی در نظر گرفته شده است.
آبادیان اظهار داشت: نگاه ویژه این شهرداری  ترمیم و اصلاح پروژه های موجود بوده و همواره کیفیت مطلوب کار و بهره وری لازم در زمان مدنظر سرلوحه تمام فعالیتها و برنامه های اجرایی است.
شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: در صدد هستیم تا با کمک همه مسئولان شهرداری منطقه و با تامین منابع مالی و اخذ پیمانکاران مجرب و با تمام توان تا پایان سال جاری ، اهداف و برنامه های تدوین شده را محقق کنیم./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.